On-line üzletbe fektet a Marks & Spencer
Anglia egyik legjelentősebb kiskereskedelmi vállalkozása az elkövetkező három évben mintegy 450 millió angol fontot költ a nemzetközi és az on-line piacainak fejlesztésére.
A cég tervei szerint az új
informatikai és logisztikai hálózat korszerűbb
készletezési formákat, rugalmasabb szállítási
kondíciókat tesz lehetővé. A cég egy év
alatt 70%-os bővülést ért el on-line piacán,
ahol az éves forgalom ma már meghaladja a 300 millió
angol fontot.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Tíz éve Együtt a babákért: A dm idén is pelenka adománnyal támogatja a nehéz körülmények között élő családokat
A dm idén is 20 millió forint értékben adományoz 6500…
Tovább olvasom >Új székházba költözik a Henkel
A Henkel Magyarország a budapesti központi irodáit maga mögött hagyva…
Tovább olvasom >Új vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezető a Heineken Hungáriánál
Felelősség, fenntarthatóság, partnerség – e három érték mentén új vezető…
Tovább olvasom >