On-line üzletbe fektet a Marks & Spencer
Anglia egyik legjelentősebb kiskereskedelmi vállalkozása az elkövetkező három évben mintegy 450 millió angol fontot költ a nemzetközi és az on-line piacainak fejlesztésére.
A cég tervei szerint az új
informatikai és logisztikai hálózat korszerűbb
készletezési formákat, rugalmasabb szállítási
kondíciókat tesz lehetővé. A cég egy év
alatt 70%-os bővülést ért el on-line piacán,
ahol az éves forgalom ma már meghaladja a 300 millió
angol fontot.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Dinnyére sör? Avagy mivel hűsítik magukat a magyarok a kánikulában?
Többen választják a légkondicionálót az otthoni hőség enyhítésére, mint a…
Tovább olvasom >Alkoholmentes újdonság a balatoni borvilágban
A Laposa Birtok új mérföldkőhöz érkezett: bemutatta első alkoholmentesített borát,…
Tovább olvasom >