On-line üzletbe fektet a Marks & Spencer
Anglia egyik legjelentősebb kiskereskedelmi vállalkozása az elkövetkező három évben mintegy 450 millió angol fontot költ a nemzetközi és az on-line piacainak fejlesztésére.
A cég tervei szerint az új
informatikai és logisztikai hálózat korszerűbb
készletezési formákat, rugalmasabb szállítási
kondíciókat tesz lehetővé. A cég egy év
alatt 70%-os bővülést ért el on-line piacán,
ahol az éves forgalom ma már meghaladja a 300 millió
angol fontot.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >