On-line üzletbe fektet a Marks & Spencer
Anglia egyik legjelentősebb kiskereskedelmi vállalkozása az elkövetkező három évben mintegy 450 millió angol fontot költ a nemzetközi és az on-line piacainak fejlesztésére.
A cég tervei szerint az új
informatikai és logisztikai hálózat korszerűbb
készletezési formákat, rugalmasabb szállítási
kondíciókat tesz lehetővé. A cég egy év
alatt 70%-os bővülést ért el on-line piacán,
ahol az éves forgalom ma már meghaladja a 300 millió
angol fontot.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >