Omnichannel előfizetési rendszert indít az Albert Heijn
Új szolgáltatást vezetett be az Albert Heijn. A fogyasztók a jövőben omnichannel előfizetést igényelhetnek.
A szolgáltatás, amely a Mijn Albert Heijn Premium nevet viseli, az első ilyen jellegű program az ország szupermarketjei között.
A szolgáltatással a vásárlók többet spórolhatnak napi vásárlásaik során, legyen szó akár fizikai, akár online boltról.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Növekedni látja a vegán termékek iránti keresletet a holland Albert Heijn
A holland Albert Heijn bejelentése szerint az üzleteiben 2023-ban értékesített…
Tovább olvasom >1100 saját márkás terméke klímára gyakorolt hatását teszi közzé az Albert Heijn
Az Albert Heijn a bécsi inoqo klímatechnológiai startuppal kezdett együttműködése…
Tovább olvasom >Egyre kisebb a bio és nem bio élelmiszerek közötti árkülönbség Hollandiában
A bio és nem bio élelmiszertermékek közötti árkülönbség 63%-ról 48%-ra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >