Omnichannel előfizetési rendszert indít az Albert Heijn
Új szolgáltatást vezetett be az Albert Heijn. A fogyasztók a jövőben omnichannel előfizetést igényelhetnek.
A szolgáltatás, amely a Mijn Albert Heijn Premium nevet viseli, az első ilyen jellegű program az ország szupermarketjei között.
A szolgáltatással a vásárlók többet spórolhatnak napi vásárlásaik során, legyen szó akár fizikai, akár online boltról.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
AI-asszisztenst vezet be a holland Albert Heijn
Az „Én AH Asszisztensem” néven új mesterséges intelligencia alapú személyi…
Tovább olvasom >Életmód-ellenőrző funkciót vezetett be az Albert Heijn AH applikációjában
A holland Albert Heijn új életmód-ellenőrző funkciót vezetett be AH…
Tovább olvasom >AI-receptekkel küzd a holland Albert Heijn az élelmiszer-pazarlás ellen
Az Albert Heijn új Scan&Kook néven indított kezdeményezése lehetővé teszi,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >Pick x Pick Szeged kampánybejelentő a Kézilabda világbajnokság kapcsán
2025-ben a januári férfi kézilabda világesemény időszakában ismét közös szurkolásra…
Tovább olvasom >