OMA AWARDS 2017
Folytatva az előző számban bemutatott OMA (Outstanding Merchandising Achievement) Awards idei díjazottjait, most a non-food kategóriák legjobbjai közül mutatunk be néhány megoldást. //
Parfüm és kozmetika
Tartós display kategória: ARANY
Benefit Brow Magic Endcap Display
Ügyfél: Benefit Cosmetics
Pályázó: Rapid Display
Tömegáru
Időszakos display kategória: ARANY
MARS Nascar Program
Ügyfél: Mars Chocolate North America
Pályázó: The Central Group
Szórakozás
Időszakos display kategória: ARANY
Walmart Star Wars U-Wing Display
Ügyfél: Walmart; Pályázó: Bay Cities
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC…
Tovább olvasom >Európa sem csendes
Az európai vásárláshelyi eszközök seregszemléjét gyors egymásutánban Párizsban – Le…
Tovább olvasom >Ahol a Retail szív dobog
A Shop! Association, a POPAI Magyarország anyaszervezete legnagyobb éves eseménye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >