OMA AWARDS 2017
Folytatva az előző számban bemutatott OMA (Outstanding Merchandising Achievement) Awards idei díjazottjait, most a non-food kategóriák legjobbjai közül mutatunk be néhány megoldást. //
Parfüm és kozmetika
Tartós display kategória: ARANY
Benefit Brow Magic Endcap Display
Ügyfél: Benefit Cosmetics
Pályázó: Rapid Display
Tömegáru
Időszakos display kategória: ARANY
MARS Nascar Program
Ügyfél: Mars Chocolate North America
Pályázó: The Central Group
Szórakozás
Időszakos display kategória: ARANY
Walmart Star Wars U-Wing Display
Ügyfél: Walmart; Pályázó: Bay Cities
Kapcsolódó cikkeink
Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >