Olyanok vagyunk, mint sör meg a habja: Valentin-napi online kampányt indít a Dreher
A Dreher Gold februári online kampányának célja, hogy megmutassa, nem kell feltétlenül ragaszkodni a klasszikus köszöntésekhez, van más módja is annak, hogy kifejezzük magunkat. A Dreher Gold egyedi, digitális csomagolásainak köszönhetően egyedi lesz a Valentin-nap, ráadásul online is ünnepelhető. A kampányhoz Czutor Zoltán és Czutor-Kilián Zsanett is csatlakozott.
Bár itthon nem mindenki tart Valentin-napot, de az tény, hogy sokak számára ez egy fontos nap. 2021-ben a Dreher arra szeretné felhívni a figyelmet, hogy nem kell feltétlenül ragaszkodni a vörös rózsás, desszertes köszöntésekhez, van más módja is annak, hogy kifejezzük magunkat. Ha a csokrot nem igazán érezzük önazonosnak, akkor üzenhetünk sörös címkén is a másiknak. A kampány célja, hogy a Dreher Gold egyedi, digitális csomagolásaival idén egyedi legyen a Valentin-nap, ráadásul online is ünnepelhető.
A teljes mértékben online kampány közösségi média aktivitásokkal és influencer együttműködéssel szólítja meg a fogyasztókat. Középpontjában Csuth Péter, független grafikus által tervezett, egyedi címkékkel ellátott Dreher Gold üvegek állnak. A címkék különböző stílusban készültek és a szokásostól eltérő, kreatív bókokat ábrázolnak. A címkék többféle formátumban jelennek meg a kampányban: a Facebook Messenger üzenetküldő alkalmazásában matricaként, az Instagramon pedig sztori GIF-ként, amit tovább is küldhetünk a szeretteinknek. A kampány csúcspontja a Valentin-nap, február 14. lesz.
Az üzenetek átadásához olyan véleményvezéreket választott a Dreher, akik hitelesen tudják képviselni a márkát és a különleges Valentin-napot. Az RTL Klub Nyerő Páros című műsor harmadik szériájának közkedvelt párosa volt Czutor Zoltán és Czutor-Kilián Zsanett, akik alkalmanként fogyasztanak sört és ők maguk is jobban preferálják az egyedi és sajátos önkifejezést, mint a megszokott formákat. A kampány résztvevőiként megmutatják, ők hogyan készülnek idén erre az alkalomra, és hogyan fejezik ki érzéseiket egymás iránt. Emellett egy Instagram nyereményjátékot is hirdetnek az oldalukon, amely során egy rekesz, limitált Valentin-napi címkével ellátott, kereskedelmi forgalomban nem kapható Dreher Goldot ajánlanak fel nyereményként.
A kampány elemeinek előkészítése ezúttal is online platformokon futó munkafolyamatokkal valósult meg. A kampány fejlesztésében Csuth Péter, független grafikus, a Wavemaker Hungary és a Noguchi Porter Novelli vett részt.
Kapcsolódó cikkeink
130 éves Soproni Sörgyár
A kormány továbbra is stratégiai ágazatként tekint az élelmiszeriparra, ezért…
Tovább olvasom >Ahol a nagyok csapolnak
A Magyar Sörgyártók Szövetségének 2024-es jelentése szerint 2024-ben a hordós…
Tovább olvasom >Időutazó IPA
A Dreher Sörgyárak Sörműhelyének különleges márkája, az ANTL, 2021 óta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy év alatt félúton a Mastercard tokenizációs átalakulása Európában
Egy évvel azt követően, hogy a Mastercard bejelentette célját: 2030-ra…
Tovább olvasom >A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >A Lufthansa az amerikai járatok iránti kereslet csökkenésére számít a harmadik negyedévben
A német Lufthansa légitársaság a nyári fellendülés után a harmadik…
Tovább olvasom >