Olyanok vagyunk, mint sör meg a habja: Valentin-napi online kampányt indít a Dreher
A Dreher Gold februári online kampányának célja, hogy megmutassa, nem kell feltétlenül ragaszkodni a klasszikus köszöntésekhez, van más módja is annak, hogy kifejezzük magunkat. A Dreher Gold egyedi, digitális csomagolásainak köszönhetően egyedi lesz a Valentin-nap, ráadásul online is ünnepelhető. A kampányhoz Czutor Zoltán és Czutor-Kilián Zsanett is csatlakozott.
Bár itthon nem mindenki tart Valentin-napot, de az tény, hogy sokak számára ez egy fontos nap. 2021-ben a Dreher arra szeretné felhívni a figyelmet, hogy nem kell feltétlenül ragaszkodni a vörös rózsás, desszertes köszöntésekhez, van más módja is annak, hogy kifejezzük magunkat. Ha a csokrot nem igazán érezzük önazonosnak, akkor üzenhetünk sörös címkén is a másiknak. A kampány célja, hogy a Dreher Gold egyedi, digitális csomagolásaival idén egyedi legyen a Valentin-nap, ráadásul online is ünnepelhető.
A teljes mértékben online kampány közösségi média aktivitásokkal és influencer együttműködéssel szólítja meg a fogyasztókat. Középpontjában Csuth Péter, független grafikus által tervezett, egyedi címkékkel ellátott Dreher Gold üvegek állnak. A címkék különböző stílusban készültek és a szokásostól eltérő, kreatív bókokat ábrázolnak. A címkék többféle formátumban jelennek meg a kampányban: a Facebook Messenger üzenetküldő alkalmazásában matricaként, az Instagramon pedig sztori GIF-ként, amit tovább is küldhetünk a szeretteinknek. A kampány csúcspontja a Valentin-nap, február 14. lesz.
Az üzenetek átadásához olyan véleményvezéreket választott a Dreher, akik hitelesen tudják képviselni a márkát és a különleges Valentin-napot. Az RTL Klub Nyerő Páros című műsor harmadik szériájának közkedvelt párosa volt Czutor Zoltán és Czutor-Kilián Zsanett, akik alkalmanként fogyasztanak sört és ők maguk is jobban preferálják az egyedi és sajátos önkifejezést, mint a megszokott formákat. A kampány résztvevőiként megmutatják, ők hogyan készülnek idén erre az alkalomra, és hogyan fejezik ki érzéseiket egymás iránt. Emellett egy Instagram nyereményjátékot is hirdetnek az oldalukon, amely során egy rekesz, limitált Valentin-napi címkével ellátott, kereskedelmi forgalomban nem kapható Dreher Goldot ajánlanak fel nyereményként.
A kampány elemeinek előkészítése ezúttal is online platformokon futó munkafolyamatokkal valósult meg. A kampány fejlesztésében Csuth Péter, független grafikus, a Wavemaker Hungary és a Noguchi Porter Novelli vett részt.
Kapcsolódó cikkeink
Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >