Olimpikonok nyitották meg a Mol új kávézóját a főváros egyik központi helyén
Hosszú Katinka úszóval, Szilágyi Áron kardvívóval, valamint Manhercz Krisztián és Varga Dániel vízilabdázókkal nyílt meg a Mol belvárosi kávézója, a Fresh Corner Café Budapest egyik központjában, a Blaha Lujza téren található Europeum bevásárlóközpontban. Az új és még nagyobb helyre költözött vendéglátóhely továbbra is friss, minőségi kávéválasztékkal, roppanós hot-doggal, frissen és helyben készült szendvicsekkel, levesekkel, salátákkal, limonádékkal és smoothie-kkal várja a felfrissülni vágyókat egész nap – idézi a Mol közleményét az origo.
Igényes belső kialakítással várják a vendégeket, kép: WWW.BATATAMAS.HU/BATA TAMÁSA Mol „Shape Tomorrow” 2030+ frissített hosszú távú stratégiája külön hangsúlyt fektet a fogyasztói szolgáltatások fejlesztésére, a vállalat célja, hogy a változó fogyasztói igények folyamatos követésével közelebb kerüljön a vásárlókhoz, és olyan szolgáltatásokat kínáljon, melyek megkönnyítik mindennapjaikat.
A Blaha Lujza téren található Europeum bevásárlóközpontban újonnan megnyílt Fresh Corner café ideális példa erre, hiszen a vállalat messzemenőkig szem előtt tartotta mind a kényelmesen kávézni vágyók, mind pedig a munkába vagy a város másik pontjába siető utazók igényeit.
Így a 135 négyzetméteres kávézóban a 27 férőhely mellett, olyan önkiszolgáló kávégépeket is üzembe helyeztek, amellyel a vásárlók maguknak készíthetik el kávéjukat és ott azonnal egyetlen érintéssel fizethetnek is, valamint elviteles zónát is kialakítottak, ahol a vásárlók a reggeli csúcsidőben gyorsan megvehetik reggelijüket vagy ebédjüket.
„A Fresh Corner Café megnyitása óta az elmúlt három évben rengeteget tanultunk, és a kávézó ki is nőtte jelenlegi helyét. A költözéssel újabb lehetőségek is nyílnak előttünk, hiszen Budapest egyik legforgalmasabb helyszínén olyan kávézót hozhatunk létre, amely valódi találkozópont lehet” – mondta a megnyitón Mozga Gábor, a Mol-csoport értékesítés és operáció vezetője.
A Mol hat évvel ezelőtt kezdte el a töltőállomásait átalakítani a Fresh Corner koncepció jegyében, ma pedig már szinte minden második töltőállomáson friss étellel és kiváló minőségű kávéval várják a fogyasztókat.
A koncepció sikerét pedig mi sem bizonyítja jobban, mint hogy 2020-ban a járványhelyzet ellenére is 46 millió csésze kávét adtak el a Mol töltőállomásain a régióban.
A töltőállomások kereteit a vállalat 2018-ban hagyta maga mögött, amikor megnyílt Budapesten a belvárosi Fresh Corner kávézó. Az elmúlt három év tapasztalatát pedig ezúttal egy nagyobb és forgalmasabb helyszínen, a Blaha Lujza téren található Europeum bevásárlóközpontban nyitott kávézóban kamatoztatja tovább a vállalat. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A megújuló energiaforrásokra bíznák a magyarok az energiaellátást egy friss kutatás szerint
A magyar lakosság leginkább a megújuló energiaforrások fejlesztésére fordítaná az…
Tovább olvasom >Újra zenél az ország: elindult a Muzsikáló Magyarország 2025 program
Élő cigányzene szólal meg ismét országszerte – éttermek, kávézók, bisztrók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az utazás jövője: mesterséges intelligencia válthatja le az utazási irodákat
A turizmus világszerte robbanásszerűen növekszik, különösen Ázsiában, ahol a bővülő…
Tovább olvasom >Filmvetítéssel és késő esti nyitvatartással is várják a fővárosi fürdők nyáron a közönséget
Az iskolai nyári szünet kezdetével változatos programokkal várják a vendégeket…
Tovább olvasom >Cukrász Szakmai Nap 2025
A Magyar Cukrász Ipartestület május 5-én tartotta meg hagyományos tavaszi…
Tovább olvasom >