Olcsó élelmiszer-házhozszállítási előfizetési lehetőséget kínál az Amazon az Egyesült Államokban
Az e-kereskedelmi óriáscég új élelmiszer-házhozszállítási előfizetést indított az Egyesült Államokban Prime tagjai és a kormányzati élelmiszertámogatásban részesülő vásárlók számára.
Az előfizetés az Amazon Prime tagok számára havi 9,99 dollárért kínál korlátlan élelmiszer-házhozszállítást 35 dollár feletti rendelés esetén a Whole Foods Market és az Amazon Fresh üzletekből, valamint más helyi élelmiszer- és szakkereskedőktől.
A szolgáltatás országszerte több mint 3500 városban és településen lesz elérhető.
Az Amazon.com közleménye szerint azoknak az alacsony jövedelmű állampolgároknak, akik a kormány kiegészítő élelmiszertámogatási programjára (Supplemental Nutrition Assistance Program, SNAP) támaszkodnak, a havidíj havonta 4,99 dollár lenne, és esetükben nincs szükség Prime-tagságra sem.
A lépés része a vállalat azon törekvésének, mely szerint bővíteni kívánja friss élelmiszer üzletágát egy olyan piacon, ahol olyan, fizetős tagsági programokkal szintén rendelkező szereplők működnek, mint a Walmart és a Target.
Az Amazon kínálatában emellett felár nélküli egyórás szállítási ablakok, valamint korlátlan, 30 perces átvételi lehetőség is szerepel bármilyen méretű rendelés esetén.
Az előfizetés bevezetésére azt követően kerül sor, hogy azt a vállalat tavaly sikeresen tesztelte a coloradói Denverben, a kaliforniai Sacramentóban, Columbusban és Ohióban.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >