Olaszországban és Spanyolországban is terjeszkedik a Metro
Stratégiai partnerségre lépett a Metro Italia az olasz Multicedi nagykereskedővel, hogy megerősítse jelenlétét Dél-Olaszország HoReCa szektorában, különösen Campania és Molise régiókban. A megállapodás révén először kerülnek a Metro saját márkás termékei – például a Metro Chef, Rioba és Aro – HoReCa-partner hálózatba, a Multicedi Adhoc Cash & Carry üzletein keresztül. Több mint 1800 termék közül választhatnak mostantól a helyi vendéglátóipari ügyfelek.
Az együttműködés keretében a Multicedi megvásárolta a Metro pozzuoli üzletét is, megtartva annak dolgozóit. Ez a Multicedi hetedik cash & carry egysége, és második közvetlenül üzemeltetett Adhoc boltja – írja az ESM.
Emellett a kereskedő egy új, 9000 négyzetméteres disztribúciós központot nyitott a toszkánai Pontederában. A modern, környezetbarát létesítmény a megrendeléseket készíti elő kiszállításra.
Spanyolországban a Metróhoz tartozó Makro is fejleszt: új logisztikai központot nyitott az online HoReCa piactere támogatására Azuqueca de Henaresben. A jelenleg mintegy 3600 saját márkás terméket és piactér-partnerek több mint 250 000 termékét tartó új létesítmény révén a Makro képes gyorsabb, akár 24–48 órás kiszállítást biztosítani a spanyol és portugál HoReCa-ügyfeleknek.
Kapcsolódó cikkeink
Több százmillió eurós beruházást tervez a Conad Adriatico 2027-ig
Az olaszországi Conad láncot működtető Conad Adriatico szövetkezet bejelentette, hogy…
Tovább olvasom >Spanyolországban héthavi mélypontra mérséklődött a fogyasztói árak növekedése májusban
Spanyolországban a fogyasztói árak éves növekedése 2,0 százalékra, tavaly október…
Tovább olvasom >Több spanyol városban tiltakoztak ismét a tömegturizmus miatt
Több spanyol nagyvárosban is számos tüntető vonult ismét utcára vasárnap,…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: Júniusban nem változott a GKI konjunktúra indexe, de tovább csökkent a cégek inflációs várakozása
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >