Olaszországba érkezik a HelloFresh
A HelloFresh SE olaszországi piacra lépése része a vállalat globális expanziós stratégiájának, mellyel célja a hosszú távú növekedés. Olaszország 2021-ben a második ország Norvégia után, ahol a vállalat megjelent. A konyhakész alapanyagok kategóriája Olaszországban még gyerekcipőben jár. A cég a háztartások mintegy 75 százalékát lesz képes induláskor rögtön kiszolgálni.
Az olasz vásárlók élvezhetik az innovatív technológiai platform és csúcsmodern ellátási lánc által támogatott globális márka előnyeit. A helyi operáció koordinációja egy Milánóban újonnan nyitott irodában, a kiszállítás pedig a város közelében létrehozott csúcsmodern fulfillment központból történik.
A lokális működés révén a HelloFresh fenntarthatósági vállalásainak teljesítését is célul tűzte ki, azaz jelentősen csökkenteni kívánja az élelmiszer-hulladék mennyiségét és a szén-dioxid-kibocsátást.
Kapcsolódó cikkeink
A K&H lett az év zöld nagyvállalata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új „Skills” receptdobozokkal fejleszti a britek főzőtudását a HelloFresh
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság az idő szorításában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >