Olaszországba érkezik a HelloFresh
A HelloFresh SE olaszországi piacra lépése része a vállalat globális expanziós stratégiájának, mellyel célja a hosszú távú növekedés. Olaszország 2021-ben a második ország Norvégia után, ahol a vállalat megjelent. A konyhakész alapanyagok kategóriája Olaszországban még gyerekcipőben jár. A cég a háztartások mintegy 75 százalékát lesz képes induláskor rögtön kiszolgálni.
Az olasz vásárlók élvezhetik az innovatív technológiai platform és csúcsmodern ellátási lánc által támogatott globális márka előnyeit. A helyi operáció koordinációja egy Milánóban újonnan nyitott irodában, a kiszállítás pedig a város közelében létrehozott csúcsmodern fulfillment központból történik.
A lokális működés révén a HelloFresh fenntarthatósági vállalásainak teljesítését is célul tűzte ki, azaz jelentősen csökkenteni kívánja az élelmiszer-hulladék mennyiségét és a szén-dioxid-kibocsátást.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem nem akadály, hanem eszköz is lehet a fenntarthatóság szolgálatában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hatszoros Hungaropack-díjas lett a DS Smith – új szintre emeli a fenntartható csomagolás innovációját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Zöld innovációkról egyeztetett a Soproni Egyetem Finnországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade Airlines járatai leszálltak – fotók és videók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >GfK tanulmány: Így változott az európai kereskedelmi vásárlóerő 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Négynapos hosszú hétvégével indul az ünnepi időszak – október 23-án zárva lesznek az üzletek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >