Olaszországba érkezik a HelloFresh
A HelloFresh SE olaszországi piacra lépése része a vállalat globális expanziós stratégiájának, mellyel célja a hosszú távú növekedés. Olaszország 2021-ben a második ország Norvégia után, ahol a vállalat megjelent. A konyhakész alapanyagok kategóriája Olaszországban még gyerekcipőben jár. A cég a háztartások mintegy 75 százalékát lesz képes induláskor rögtön kiszolgálni.
Az olasz vásárlók élvezhetik az innovatív technológiai platform és csúcsmodern ellátási lánc által támogatott globális márka előnyeit. A helyi operáció koordinációja egy Milánóban újonnan nyitott irodában, a kiszállítás pedig a város közelében létrehozott csúcsmodern fulfillment központból történik.
A lokális működés révén a HelloFresh fenntarthatósági vállalásainak teljesítését is célul tűzte ki, azaz jelentősen csökkenteni kívánja az élelmiszer-hulladék mennyiségét és a szén-dioxid-kibocsátást.
Kapcsolódó cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >180 millió eurós fejlesztést tervez a Gruppo Megamark Dél-Olaszországban
Az olaszországi regionális élelmiszer-kiskereskedő, a Gruppo Megamark két év alatt…
Tovább olvasom >MLSZKSZ: Új lendületet kap az intermodális és fenntartható közlekedés
Július 31-én megjelent az Energiaügyi Miniszter 18/2025. (VII. 31.) számú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >