Olaszország a SIRHA Budapest-en
Érdemes lesz ellátogatniuk a SIRHA Budapest élelmiszeripari vásárra az olasz konyha rajongóinak, hiszen az Olasz Külkereskedelmi Intézet (ITA) standján idén 28 gyártó mutatkozik be, illetve olasz főzőshowk gazdagítják majd a programot.
A kiállítók Olaszország különböző régióiból érkeznek a vásárra, nagyon változatos termékkínálattal.
A kiállítók katalógusa a következő linken tekinthető meg:
https://issuu.com/budapestice/docs/catalogo_sirha_k3
Az Olasz Szigeten kialakított előadótéren március 22-24. között olasz friss- és száraz tésztákból készült ételeket kóstolhatnak a látogatók és minden nap más ételek kerülnek bemutatásra. Olyan különlegességek, mint ízesített risottok, édes ricotta sajtok és sok más tipikus olasz élelmiszer kóstolására lesz lehetőség.
Az Olasz Külkereskedelmi Intézet (Italian Trade Agency) évek óta az egyik legjelentősebb kiállító a SIRHA Budapesten. Az Olasz Nagykövetség Kereskedelemfejlesztési irodájaként működő intézmény feladata az olasz-magyar kereskedelmi kapcsolatok ápolása és a Made in Italy termékek népszerűsítése, összhangban az olasz kormány és a Külügyminisztérium irányelveivel. Az ITA világszerte öt kontinensen van jelen, 78 külföldi irodából álló hálózata révén. Elsősorban az olasz kis- és középvállalkozásokat támogatja a külföldi piacok elérésében. Workshopokat, szemináriumokat, promóciós rendezvényeket és B2B találkozókat szervez, melyek révén kereskedelmi együttműködések születhetnek.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >Több százmillió eurós beruházást tervez a Conad Adriatico 2027-ig
Az olaszországi Conad láncot működtető Conad Adriatico szövetkezet bejelentette, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a vendégek messziről elkerülik azokat az éttermeket, ahol rossz a mosdók állapota
A Tork nemzetközi felmérésében a válaszadók 73%-a arról számolt be,…
Tovább olvasom >Felelősen a jövőért
A Smurfit Westrock elkötelezetten támogatja Párkány városát, és aktívan részt…
Tovább olvasom >