Olaszország a SIRHA Budapest-en
Érdemes lesz ellátogatniuk a SIRHA Budapest élelmiszeripari vásárra az olasz konyha rajongóinak, hiszen az Olasz Külkereskedelmi Intézet (ITA) standján idén 28 gyártó mutatkozik be, illetve olasz főzőshowk gazdagítják majd a programot.
A kiállítók Olaszország különböző régióiból érkeznek a vásárra, nagyon változatos termékkínálattal.
A kiállítók katalógusa a következő linken tekinthető meg:
https://issuu.com/budapestice/docs/catalogo_sirha_k3
Az Olasz Szigeten kialakított előadótéren március 22-24. között olasz friss- és száraz tésztákból készült ételeket kóstolhatnak a látogatók és minden nap más ételek kerülnek bemutatásra. Olyan különlegességek, mint ízesített risottok, édes ricotta sajtok és sok más tipikus olasz élelmiszer kóstolására lesz lehetőség.
Az Olasz Külkereskedelmi Intézet (Italian Trade Agency) évek óta az egyik legjelentősebb kiállító a SIRHA Budapesten. Az Olasz Nagykövetség Kereskedelemfejlesztési irodájaként működő intézmény feladata az olasz-magyar kereskedelmi kapcsolatok ápolása és a Made in Italy termékek népszerűsítése, összhangban az olasz kormány és a Külügyminisztérium irányelveivel. Az ITA világszerte öt kontinensen van jelen, 78 külföldi irodából álló hálózata révén. Elsősorban az olasz kis- és középvállalkozásokat támogatja a külföldi piacok elérésében. Workshopokat, szemináriumokat, promóciós rendezvényeket és B2B találkozókat szervez, melyek révén kereskedelmi együttműködések születhetnek.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >Az ezüst korosztálynak szóló saját márkát vezetett be a Penny Olaszországban
November 7-től jelenik meg a Penny Italia üzleteiben a diszkont…
Tovább olvasom >A közelségre és fenntarthatóságra fókuszáló új üzleti modellt vezet be a Crai
Az olasz Crai élelmiszer-kiskereskedelmi lánc új üzleti modellt vezetett be,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiberbiztonság = üzleti érdek
A digitalizáció mindennapjaink szerves részévé vált, ám a technológiai fejlődés…
Tovább olvasom >Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >