Olasz recesszió
Olaszországban az elmúlt négy évben a retail szektorban 21 320-szal csökkent a boltok száma. Az olasz élelmiszergyártók szövetségének felmérése szerint ezen boltok fele az élelmiszerláncokból került ki. 2010 és 2014 között az élelmiszerekre költött pénz 7,9 százalékkal csökkent, ami komoly hatással volt az eladási láncokra. A vizsgált időszakban 21 ezer új élelmiszerbolt nyílt, ám 33 ezer zárt be. Az eladások tekintetében a hústermékek között tapasztalták a legnagyobb visszaesést az elmúlt négy évben.
Egy tanulmány szerint a boltbezárások azt eredményezhetik, hogy akár 8100 olasz településen megszűnhet az élelmiszer-forgalmazás.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >Szkeptikusak a fogyasztók a vállalatok fenntarthatóságával kapcsolatban
2022 óta folyamatosan növekszik a vállalatok fenntarthatóság terén mutatott érettsége.…
Tovább olvasom >Masszívan lassult a belkereskedelem
Ma reggel kiskereskedelmi forgalmi adatokat tett közzé a Központi Statisztikai…
Tovább olvasom >