Olasz recesszió
Olaszországban az elmúlt négy évben a retail szektorban 21 320-szal csökkent a boltok száma. Az olasz élelmiszergyártók szövetségének felmérése szerint ezen boltok fele az élelmiszerláncokból került ki. 2010 és 2014 között az élelmiszerekre költött pénz 7,9 százalékkal csökkent, ami komoly hatással volt az eladási láncokra. A vizsgált időszakban 21 ezer új élelmiszerbolt nyílt, ám 33 ezer zárt be. Az eladások tekintetében a hústermékek között tapasztalták a legnagyobb visszaesést az elmúlt négy évben.
Egy tanulmány szerint a boltbezárások azt eredményezhetik, hogy akár 8100 olasz településen megszűnhet az élelmiszer-forgalmazás.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Automatizálással gyorsítja az élelmiszer-házhozszállítást Szingapúrban a Foodpanda
Teljes mértékben automatizálja szingapúri „dark store” raktárait a Foodpanda annak…
Tovább olvasom >