Olasz recesszió
Olaszországban az elmúlt négy évben a retail szektorban 21 320-szal csökkent a boltok száma. Az olasz élelmiszergyártók szövetségének felmérése szerint ezen boltok fele az élelmiszerláncokból került ki. 2010 és 2014 között az élelmiszerekre költött pénz 7,9 százalékkal csökkent, ami komoly hatással volt az eladási láncokra. A vizsgált időszakban 21 ezer új élelmiszerbolt nyílt, ám 33 ezer zárt be. Az eladások tekintetében a hústermékek között tapasztalták a legnagyobb visszaesést az elmúlt négy évben.
Egy tanulmány szerint a boltbezárások azt eredményezhetik, hogy akár 8100 olasz településen megszűnhet az élelmiszer-forgalmazás.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >