Olasz ginnel bővült a Pernod Ricard portfóliója
A Biggar&Leithtől a Pernod Ricardhoz került a Vergnano család által készített Malfy olasz gin márka. Az ital egyes nemzetközi piacokon – így az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és Németországban – már jelen van. A felvásárlás illeszkedik a Pernod Ricard régóta működő stratégiájába, mely szerint növekvő kategóriákban jelentős potenciállal rendelkező márkákba invesztál a cég.
A Malfy eredeti olasz alapanyagok, így narancs, citrom, grapefruit és borókabogyó felhasználásával készül és négyféle változatban elérhető: Originale, Con Limone, Con Arancia és Gin Rosa.
Kapcsolódó cikkeink
Örök elegancia
Élénk innovációs készség, növekvő kereslet a prémium termékekre, szerény HoReCa-szerep…
Tovább olvasom >Magyarországra is megérkezett a MONKEY 47 Distiller’s Cut 2024 ultraprémium gin
A gin szerelmeseinek és a különleges ízek kedvelőinek álmodta meg…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >