Olasz ginnel bővült a Pernod Ricard portfóliója
A Biggar&Leithtől a Pernod Ricardhoz került a Vergnano család által készített Malfy olasz gin márka. Az ital egyes nemzetközi piacokon – így az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és Németországban – már jelen van. A felvásárlás illeszkedik a Pernod Ricard régóta működő stratégiájába, mely szerint növekvő kategóriákban jelentős potenciállal rendelkező márkákba invesztál a cég.
A Malfy eredeti olasz alapanyagok, így narancs, citrom, grapefruit és borókabogyó felhasználásával készül és négyféle változatban elérhető: Originale, Con Limone, Con Arancia és Gin Rosa.
Kapcsolódó cikkeink
Átalakítja működését a Pernod Ricard a szeszesitalok visszaeső eladásai miatt
A francia Pernod Ricard – a világ második legnagyobb nyugati…
Tovább olvasom >Klimatikus ízválság: veszélyben a gin karakteres zamata?
A gin ízvilágát meghatározó borókabogyók is megsínylik a klímaváltozást –…
Tovább olvasom >Limitált kiadású, dzsungelt idéző White Gin palackkal robbantja be a nyarat a Kalumba
A Kalumba, amely egzotikus ízvilágával és kalandos karakterével hódította meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >Drágul a csokoládé, mégis veszik: fényes árbevétel, olvadó profit a Lindtnél
A Lindt & Sprüngli svájci csokoládégyártó idén ismét bebizonyította, hogy…
Tovább olvasom >A gyártástól az üzletekig az SAP megoldására fűzi fel ékszereit a Pandora
A technológia által kínált legjobb lehetőségeket szeretné használni üzlete fellendítésére…
Tovább olvasom >