Olasz ginnel bővült a Pernod Ricard portfóliója
A Biggar&Leithtől a Pernod Ricardhoz került a Vergnano család által készített Malfy olasz gin márka. Az ital egyes nemzetközi piacokon – így az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és Németországban – már jelen van. A felvásárlás illeszkedik a Pernod Ricard régóta működő stratégiájába, mely szerint növekvő kategóriákban jelentős potenciállal rendelkező márkákba invesztál a cég.
A Malfy eredeti olasz alapanyagok, így narancs, citrom, grapefruit és borókabogyó felhasználásával készül és négyféle változatban elérhető: Originale, Con Limone, Con Arancia és Gin Rosa.
Kapcsolódó cikkeink
Limitált kiadású, dzsungelt idéző White Gin palackkal robbantja be a nyarat a Kalumba
A Kalumba, amely egzotikus ízvilágával és kalandos karakterével hódította meg…
Tovább olvasom >Zamárdiból a világ tetejére: világelső lett a Carly’s gin&tonic Londonban
Soha nem látott sikert ért el a magyar italgyártó a…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >