Októberben brandfesztivált rendeznek Budapesten
Októberben újra megrendezik a régió egyik legjelentősebb márkastratégiai csúcstalálkozóját, a BrandFestivalt Budapesten.
Az október 20-21-én megrendezendő konferencia idei tematikájának középpontjában az „Engagement” (elköteleződés) témája és trendjei állnak. Ezek aktualitását az adja, hogy a gazdasági válság utáni kiélezett versenyhelyzetben stratégiai jelentőségű lett a fogyasztók bevonása és integrálása a kommunikációs- és üzleti értékteremtésbe.
A kétnapos rendezvény célja, hogy a szakma véleményvezéreinek bevonásával bemutassa az engagement irányait és márkastratégiai potenciálját. Az iparág mértékadó vállalatainak vezetőin túl a világ vezető egyetemeinek szakemberei, valamint civil szerveződések ötletgazdái is elfogadták a szervezők meghívását – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >