Októberben brandfesztivált rendeznek Budapesten
Októberben újra megrendezik a régió egyik legjelentősebb márkastratégiai csúcstalálkozóját, a BrandFestivalt Budapesten.
Az október 20-21-én megrendezendő konferencia idei tematikájának középpontjában az „Engagement” (elköteleződés) témája és trendjei állnak. Ezek aktualitását az adja, hogy a gazdasági válság utáni kiélezett versenyhelyzetben stratégiai jelentőségű lett a fogyasztók bevonása és integrálása a kommunikációs- és üzleti értékteremtésbe.
A kétnapos rendezvény célja, hogy a szakma véleményvezéreinek bevonásával bemutassa az engagement irányait és márkastratégiai potenciálját. Az iparág mértékadó vállalatainak vezetőin túl a világ vezető egyetemeinek szakemberei, valamint civil szerveződések ötletgazdái is elfogadták a szervezők meghívását – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >