Októberben brandfesztivált rendeznek Budapesten
Októberben újra megrendezik a régió egyik legjelentősebb márkastratégiai csúcstalálkozóját, a BrandFestivalt Budapesten.
Az október 20-21-én megrendezendő konferencia idei tematikájának középpontjában az „Engagement” (elköteleződés) témája és trendjei állnak. Ezek aktualitását az adja, hogy a gazdasági válság utáni kiélezett versenyhelyzetben stratégiai jelentőségű lett a fogyasztók bevonása és integrálása a kommunikációs- és üzleti értékteremtésbe.
A kétnapos rendezvény célja, hogy a szakma véleményvezéreinek bevonásával bemutassa az engagement irányait és márkastratégiai potenciálját. Az iparág mértékadó vállalatainak vezetőin túl a világ vezető egyetemeinek szakemberei, valamint civil szerveződések ötletgazdái is elfogadták a szervezők meghívását – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >