Októberben brandfesztivált rendeznek Budapesten
Októberben újra megrendezik a régió egyik legjelentősebb márkastratégiai csúcstalálkozóját, a BrandFestivalt Budapesten.
Az október 20-21-én megrendezendő konferencia idei tematikájának középpontjában az „Engagement” (elköteleződés) témája és trendjei állnak. Ezek aktualitását az adja, hogy a gazdasági válság utáni kiélezett versenyhelyzetben stratégiai jelentőségű lett a fogyasztók bevonása és integrálása a kommunikációs- és üzleti értékteremtésbe.
A kétnapos rendezvény célja, hogy a szakma véleményvezéreinek bevonásával bemutassa az engagement irányait és márkastratégiai potenciálját. Az iparág mértékadó vállalatainak vezetőin túl a világ vezető egyetemeinek szakemberei, valamint civil szerveződések ötletgazdái is elfogadták a szervezők meghívását – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Portugieser csúcstalálkozó: Megvannak a jubileum győztesei
Április 23-án immár tizedik alkalommal szerveztek nemzetközi versenyt a portugieser…
Tovább olvasom >Egyre nagyobb fesztivált csapnak a gin körül
A gin nemcsak az egyik legnépszerűbb ital és longdrink alapanyag…
Tovább olvasom >Bioélelmiszerek a közétkeztetésben a IV. Magyar Gasztronómia Napján
2025. április 26-27-én tartják a IV. Magyar Gasztronómia Napját. A…
Tovább olvasom >