Október 3-tól újabb budapesti McDonald’s étterem kínálja a Jövő Élményét
Az Oktogon téri étterem átadásával folytatta hazai egységeinek a „Jövő Élménye” koncepció szerinti átalakítását a McDonald’s hazai Developmental Licensee Partnere. Még 2017-ben indult el az a nagyszabású fejlesztés, melynek célja, hogy innovatív konyha- és kiszolgálási folyamatokkal, valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizálja a mekizés élményét.
Eddig 5 budapesti és a 2018-ban megnyílt gyöngyösi egységben találkozhattak a vendégek az új koncepcióval. Ehhez csatlakozik most az Oktogon téri étterem, a folyamat következő lépéseként pedig már zajlanak a tatabányai autós étterem átalakítási munkálatai. A budapesti Jászai Mari téren lévő egység megújítása is hamarosan megkezdődhet. A tervek szerint néhány éven belül a hálózat valamennyi egysége az új koncepció szerint üzemel majd.
A “Jövő Élménye” koncepciót olyan jövőbe mutató igények és elvárások hívták életre, melyek gyökeresen megváltoztatják a mekizés élményét, egyúttal modernizálják a McDonald’s márkát. A megújuló éttermekben a vendégek az igényüknek és elképzelésüknek leginkább megfelelő módon rendelhetik meg, fizethetik ki, kaphatják meg és fogyaszthatják el a termékeket. A vendégek számára a fejlesztés legfeltűnőbb elemei az érintőképernyős rendelésfelvevő kioszkok és a „table service”, azaz az asztalhoz történő kiszolgálás. A kioszkoknál történő bankkártyás fizetés pedig a későbbi internetes, vagy mobiltelefonon történő fizetést készíti elő.
Vendégélmény-menedzserek, a vendégek kényelméért
Az új éttermi koncepcióban nagy hangsúlyt kap a személyesség, amely a „Jövő Élményét” alapjaiban határozza majd meg. A minden étteremben jelen lévő Vendégélmény Menedzser feladata, hogy a vendégtérben gondoskodjon a vendégek kényelméről, köszöntse őket, megismertesse velük az új eszközöket, segítsen nekik követni az új folyamatokat. A Vendégélmény Menedzserek munkájának fontos része lesz továbbá a rendelésfelvevő kioszkok működésének bemutatása, segítségnyújtás a rendelés összeállításában és leadásában, illetve az asztalnál történő feloszolgálás igénybevételében.
Könnyebb és gördülékenyebb munkavégzés
A jövő élményét kínáló éttermekben az éttermi kollégák is számos újdonsággal szembesülnek, hiszen nemcsak a vendégtér szolgáltatásai bővülnek, de a konyhai folyamatok is megújulnak. A kollégáknak egyszerre csak egy-egy folyamatot kell felügyelniük, így gördülékenyebb, kiszámíthatóbb lesz a konyhai munkavégzés.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >A McDonald’s elhozza az „Egy Minecraft film” menüt
A McDonald’s-ot már eddig is számtalan módon jelenítették meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >140 millió visszaváltott palack az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország üzleteiben rekordmennyiségű, immár mintegy 140 millió egyszer…
Tovább olvasom >