Október 3-tól újabb budapesti McDonald’s étterem kínálja a Jövő Élményét
Az Oktogon téri étterem átadásával folytatta hazai egységeinek a „Jövő Élménye” koncepció szerinti átalakítását a McDonald’s hazai Developmental Licensee Partnere. Még 2017-ben indult el az a nagyszabású fejlesztés, melynek célja, hogy innovatív konyha- és kiszolgálási folyamatokkal, valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizálja a mekizés élményét.
Eddig 5 budapesti és a 2018-ban megnyílt gyöngyösi egységben találkozhattak a vendégek az új koncepcióval. Ehhez csatlakozik most az Oktogon téri étterem, a folyamat következő lépéseként pedig már zajlanak a tatabányai autós étterem átalakítási munkálatai. A budapesti Jászai Mari téren lévő egység megújítása is hamarosan megkezdődhet. A tervek szerint néhány éven belül a hálózat valamennyi egysége az új koncepció szerint üzemel majd.
A “Jövő Élménye” koncepciót olyan jövőbe mutató igények és elvárások hívták életre, melyek gyökeresen megváltoztatják a mekizés élményét, egyúttal modernizálják a McDonald’s márkát. A megújuló éttermekben a vendégek az igényüknek és elképzelésüknek leginkább megfelelő módon rendelhetik meg, fizethetik ki, kaphatják meg és fogyaszthatják el a termékeket. A vendégek számára a fejlesztés legfeltűnőbb elemei az érintőképernyős rendelésfelvevő kioszkok és a „table service”, azaz az asztalhoz történő kiszolgálás. A kioszkoknál történő bankkártyás fizetés pedig a későbbi internetes, vagy mobiltelefonon történő fizetést készíti elő.
Vendégélmény-menedzserek, a vendégek kényelméért
Az új éttermi koncepcióban nagy hangsúlyt kap a személyesség, amely a „Jövő Élményét” alapjaiban határozza majd meg. A minden étteremben jelen lévő Vendégélmény Menedzser feladata, hogy a vendégtérben gondoskodjon a vendégek kényelméről, köszöntse őket, megismertesse velük az új eszközöket, segítsen nekik követni az új folyamatokat. A Vendégélmény Menedzserek munkájának fontos része lesz továbbá a rendelésfelvevő kioszkok működésének bemutatása, segítségnyújtás a rendelés összeállításában és leadásában, illetve az asztalnál történő feloszolgálás igénybevételében.
Könnyebb és gördülékenyebb munkavégzés
A jövő élményét kínáló éttermekben az éttermi kollégák is számos újdonsággal szembesülnek, hiszen nemcsak a vendégtér szolgáltatásai bővülnek, de a konyhai folyamatok is megújulnak. A kollégáknak egyszerre csak egy-egy folyamatot kell felügyelniük, így gördülékenyebb, kiszámíthatóbb lesz a konyhai munkavégzés.
Kapcsolódó cikkeink
Végre nálunk is kapható lesz az Amerikában már népszerű Grimace Shake
Július 24-én Magyarországon is bemutatkozik a McDonald’s egyik legkülönlegesebb shake-je,…
Tovább olvasom >Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >A világ több országában magyar felirat lesz a mekis kólás poharakon
Júliustól világszerte több ország McDonald’s éttermeiben találkozhatnak a vendégek a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >