Október 3-tól újabb budapesti McDonald’s étterem kínálja a Jövő Élményét
Az Oktogon téri étterem átadásával folytatta hazai egységeinek a „Jövő Élménye” koncepció szerinti átalakítását a McDonald’s hazai Developmental Licensee Partnere. Még 2017-ben indult el az a nagyszabású fejlesztés, melynek célja, hogy innovatív konyha- és kiszolgálási folyamatokkal, valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizálja a mekizés élményét.
Eddig 5 budapesti és a 2018-ban megnyílt gyöngyösi egységben találkozhattak a vendégek az új koncepcióval. Ehhez csatlakozik most az Oktogon téri étterem, a folyamat következő lépéseként pedig már zajlanak a tatabányai autós étterem átalakítási munkálatai. A budapesti Jászai Mari téren lévő egység megújítása is hamarosan megkezdődhet. A tervek szerint néhány éven belül a hálózat valamennyi egysége az új koncepció szerint üzemel majd.
A “Jövő Élménye” koncepciót olyan jövőbe mutató igények és elvárások hívták életre, melyek gyökeresen megváltoztatják a mekizés élményét, egyúttal modernizálják a McDonald’s márkát. A megújuló éttermekben a vendégek az igényüknek és elképzelésüknek leginkább megfelelő módon rendelhetik meg, fizethetik ki, kaphatják meg és fogyaszthatják el a termékeket. A vendégek számára a fejlesztés legfeltűnőbb elemei az érintőképernyős rendelésfelvevő kioszkok és a „table service”, azaz az asztalhoz történő kiszolgálás. A kioszkoknál történő bankkártyás fizetés pedig a későbbi internetes, vagy mobiltelefonon történő fizetést készíti elő.
Vendégélmény-menedzserek, a vendégek kényelméért
Az új éttermi koncepcióban nagy hangsúlyt kap a személyesség, amely a „Jövő Élményét” alapjaiban határozza majd meg. A minden étteremben jelen lévő Vendégélmény Menedzser feladata, hogy a vendégtérben gondoskodjon a vendégek kényelméről, köszöntse őket, megismertesse velük az új eszközöket, segítsen nekik követni az új folyamatokat. A Vendégélmény Menedzserek munkájának fontos része lesz továbbá a rendelésfelvevő kioszkok működésének bemutatása, segítségnyújtás a rendelés összeállításában és leadásában, illetve az asztalnál történő feloszolgálás igénybevételében.
Könnyebb és gördülékenyebb munkavégzés
A jövő élményét kínáló éttermekben az éttermi kollégák is számos újdonsággal szembesülnek, hiszen nemcsak a vendégtér szolgáltatásai bővülnek, de a konyhai folyamatok is megújulnak. A kollégáknak egyszerre csak egy-egy folyamatot kell felügyelniük, így gördülékenyebb, kiszámíthatóbb lesz a konyhai munkavégzés.
Kapcsolódó cikkeink
Shake, rendszerváltás, generációváltás – A győri McDonald’s és a Tutti közös története 35 év távlatából
1990. május 19-én a győri Lenin út 23. alatt –…
Tovább olvasom >Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >Filantróp megközelítéssel
Jelentős előrelépést ért el a munkaerőpiaci befogadás előmozdítása terén a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >