Okostelefonos vásárlószoftvert indított a magyar és a cseh IKEA
A magyar és cseh IKEA új, vásárlást segítő mobilalkalmazást indított iPhone és Androidos okostelefonokra.
A „Mobile Love Store” alkalmazás célja a vásárlási élmény fokozása. A látogatók már az IKEA áruházba való látogatás előtt, de közben is olyan hasznos funkciókat érhetnek el mobilkészülékeik segítségével, mint a termékkereső, a raktárkészlet-ellenőrzés, a bevásárlólista létrehozása, sőt, a vásárlók akár az áruházak térképét is megtekinthetik.
A szoftver lehetővé teszi, hogy a vevők értesüljenek a legfrissebb kampányokról és ajánlatokról, böngésszenek az IKEA-termékek között, részletes termékleírásokat olvassanak, ellenőrizzék a termékek elérhetőségét, bevásárlólistákat hozzanak létre, megkeressék a termékek elérési helyét az Önkiszolgáló raktárban, a Google Maps segítségével rátaláljanak a legközelebbi IKEA áruházra, és letöltsék az egyes áruházak belső térképeit. (Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Coca-Cola: Az üres palack és alumíniumdoboz is érték, a versenytársaké is!
Mindannyiunk célja egy körforgásos gazdaság létrehozása. Ez azonban csak közös…
Tovább olvasom >Új vezérigazgató a Cofidis Magyarország élén
Jean-François Rémy 2020. december 1-étől tölti be a Cofidis Magyarországi…
Tovább olvasom >Fokozatosan növeli a fenntartható pamut arányát saját márkás textiltermékeiben a Lidl
A Lidl célul tűzte ki, hogy 2022 végéig 100%-ban fenntartható…
Tovább olvasom >