Okostelefonos vásárlószoftvert indított a magyar és a cseh IKEA
A magyar és cseh IKEA új, vásárlást segítő mobilalkalmazást indított iPhone és Androidos okostelefonokra.
A „Mobile Love Store” alkalmazás célja a vásárlási élmény fokozása. A látogatók már az IKEA áruházba való látogatás előtt, de közben is olyan hasznos funkciókat érhetnek el mobilkészülékeik segítségével, mint a termékkereső, a raktárkészlet-ellenőrzés, a bevásárlólista létrehozása, sőt, a vásárlók akár az áruházak térképét is megtekinthetik.
A szoftver lehetővé teszi, hogy a vevők értesüljenek a legfrissebb kampányokról és ajánlatokról, böngésszenek az IKEA-termékek között, részletes termékleírásokat olvassanak, ellenőrizzék a termékek elérhetőségét, bevásárlólistákat hozzanak létre, megkeressék a termékek elérési helyét az Önkiszolgáló raktárban, a Google Maps segítségével rátaláljanak a legközelebbi IKEA áruházra, és letöltsék az egyes áruházak belső térképeit. (Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A FAO élelmiszerár-indexe enyhén emelkedett júliusban
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Visszaváltási rendszer: Nagyot lépett előre az italcsomagolások újrahasznosítási aránya
Magyarországon a visszaváltási rendszer (DRS) tavalyi bevezetése óta a gyártók,…
Tovább olvasom >A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >