Okostelefonos vásárlószoftvert indított a magyar és a cseh IKEA
A magyar és cseh IKEA új, vásárlást segítő mobilalkalmazást indított iPhone és Androidos okostelefonokra.
A „Mobile Love Store” alkalmazás célja a vásárlási élmény fokozása. A látogatók már az IKEA áruházba való látogatás előtt, de közben is olyan hasznos funkciókat érhetnek el mobilkészülékeik segítségével, mint a termékkereső, a raktárkészlet-ellenőrzés, a bevásárlólista létrehozása, sőt, a vásárlók akár az áruházak térképét is megtekinthetik.
A szoftver lehetővé teszi, hogy a vevők értesüljenek a legfrissebb kampányokról és ajánlatokról, böngésszenek az IKEA-termékek között, részletes termékleírásokat olvassanak, ellenőrizzék a termékek elérhetőségét, bevásárlólistákat hozzanak létre, megkeressék a termékek elérési helyét az Önkiszolgáló raktárban, a Google Maps segítségével rátaláljanak a legközelebbi IKEA áruházra, és letöltsék az egyes áruházak belső térképeit. (Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >