Okostelefonos vásárlószoftvert indított a magyar és a cseh IKEA
A magyar és cseh IKEA új, vásárlást segítő mobilalkalmazást indított iPhone és Androidos okostelefonokra.
A „Mobile Love Store” alkalmazás célja a vásárlási élmény fokozása. A látogatók már az IKEA áruházba való látogatás előtt, de közben is olyan hasznos funkciókat érhetnek el mobilkészülékeik segítségével, mint a termékkereső, a raktárkészlet-ellenőrzés, a bevásárlólista létrehozása, sőt, a vásárlók akár az áruházak térképét is megtekinthetik.
A szoftver lehetővé teszi, hogy a vevők értesüljenek a legfrissebb kampányokról és ajánlatokról, böngésszenek az IKEA-termékek között, részletes termékleírásokat olvassanak, ellenőrizzék a termékek elérhetőségét, bevásárlólistákat hozzanak létre, megkeressék a termékek elérési helyét az Önkiszolgáló raktárban, a Google Maps segítségével rátaláljanak a legközelebbi IKEA áruházra, és letöltsék az egyes áruházak belső térképeit. (Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >