Ökológiai helyszínelők
A cég kidolgozott egy módszert arra, hogy az egyes termékek „ökológiai lábnyomát” – a termék előállításától a polcra kerüléséig felgyülemlett szén-monoxidot – meg tudják mérni. Ezt az információt címkéken be is mutatják a termékeken. A vásárlók a választással maguk is tudják csökkenteni saját ökológiai lábnyomukat.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >Bővíti sajtgyártó kapacitását az Arla Foods Bahreinben
50,9 millió eurót, azaz mintegy 59,4 millió dollárt invesztál az…
Tovább olvasom >