Offline-nal az online is erősebb
A EuroShop által közzétett adatok tanulsága szerint az online üzletek offline üzletnyitásai pozitív hatással vannak a bolt internetes forgalmára.
A lap idézi Michelle Du-Prat-t, a Household Design társalapítóját, aki szerint fokozatosan nő az offline üzletekben való termékkipróbálás és az online beszerzés együttes aránya. Nigel Collett, az rpa:group vezérigazgatója úgy fogalmaz, hogy az online márkákra az úgynevezett „halo effect” gyakorol igen nagy hatást. Egy egyesült királyságbeli tanulmány szerint a halo effect, vagyis glóriahatás azt jelenti, hogy azoknál a kereskedőknél, akik nem tartanak fenn fizikai üzletet, 50%-kal alacsonyabb az online értékesítés aránya azokhoz képest, akiknek van offline jelenlétük is. Egy hasonló témában készült egyesült államokbeli felmérés azt találta, hogy egy új fizikai üzlet nyitása 37%-kal több látogatást generál a bolt weboldalán, illetve ugyanez a tanulmány arra is utal, hogy egy offline üzlet bezárása csökkenő eredményt mutat az adott kereskedő online számaiban.
A 2020. február 16–20. között Düsseldorfban megrendezésre kerülő, soron következő EuroShop szakmai kiállítás fő témáját is az offline és online csatornák közötti kapcsolat képezi majd. //
Kapcsolódó cikkeink
Egyre keresettebbek a teljes munkaidős kiskereskedelmi állások az USA-ban
Egyre nagyobb érdeklődést tapasztalnak a kiskereskedők az álláskeresők részéről a…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >2024 már a növekedés éve lehet a kiskereskedelemben
Az idei év a növekedés éve lehet Magyarországon az előző…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >