Offline-nal az online is erősebb
A EuroShop által közzétett adatok tanulsága szerint az online üzletek offline üzletnyitásai pozitív hatással vannak a bolt internetes forgalmára.
A lap idézi Michelle Du-Prat-t, a Household Design társalapítóját, aki szerint fokozatosan nő az offline üzletekben való termékkipróbálás és az online beszerzés együttes aránya. Nigel Collett, az rpa:group vezérigazgatója úgy fogalmaz, hogy az online márkákra az úgynevezett „halo effect” gyakorol igen nagy hatást. Egy egyesült királyságbeli tanulmány szerint a halo effect, vagyis glóriahatás azt jelenti, hogy azoknál a kereskedőknél, akik nem tartanak fenn fizikai üzletet, 50%-kal alacsonyabb az online értékesítés aránya azokhoz képest, akiknek van offline jelenlétük is. Egy hasonló témában készült egyesült államokbeli felmérés azt találta, hogy egy új fizikai üzlet nyitása 37%-kal több látogatást generál a bolt weboldalán, illetve ugyanez a tanulmány arra is utal, hogy egy offline üzlet bezárása csökkenő eredményt mutat az adott kereskedő online számaiban.
A 2020. február 16–20. között Düsseldorfban megrendezésre kerülő, soron következő EuroShop szakmai kiállítás fő témáját is az offline és online csatornák közötti kapcsolat képezi majd. //
Kapcsolódó cikkeink
Klímapolitikai Intézet: az élelmiszerek további drágulását okozhatja a klímaváltozás
A klímaváltozás jelentős hatást gyakorol a világ mezőgazdaságára, a környezeti…
Tovább olvasom >Idén korábban kezdődött a dinnyeszezon
Idén a szokásosnál két héttel korábban élvezhetjük már a kiváló…
Tovább olvasom >MBH Bank: A kiskereskedelem lehet az idei növekedés egyik támasza
A kiskereskedelem egyike azoknak a területeknek, amelyeken keresztül a lakosság…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >