Offline-nal az online is erősebb
A EuroShop által közzétett adatok tanulsága szerint az online üzletek offline üzletnyitásai pozitív hatással vannak a bolt internetes forgalmára.
A lap idézi Michelle Du-Prat-t, a Household Design társalapítóját, aki szerint fokozatosan nő az offline üzletekben való termékkipróbálás és az online beszerzés együttes aránya. Nigel Collett, az rpa:group vezérigazgatója úgy fogalmaz, hogy az online márkákra az úgynevezett „halo effect” gyakorol igen nagy hatást. Egy egyesült királyságbeli tanulmány szerint a halo effect, vagyis glóriahatás azt jelenti, hogy azoknál a kereskedőknél, akik nem tartanak fenn fizikai üzletet, 50%-kal alacsonyabb az online értékesítés aránya azokhoz képest, akiknek van offline jelenlétük is. Egy hasonló témában készült egyesült államokbeli felmérés azt találta, hogy egy új fizikai üzlet nyitása 37%-kal több látogatást generál a bolt weboldalán, illetve ugyanez a tanulmány arra is utal, hogy egy offline üzlet bezárása csökkenő eredményt mutat az adott kereskedő online számaiban.
A 2020. február 16–20. között Düsseldorfban megrendezésre kerülő, soron következő EuroShop szakmai kiállítás fő témáját is az offline és online csatornák közötti kapcsolat képezi majd. //
Kapcsolódó cikkeink
Május közepétől jöhet a drogériák árcsökkentése: 30 termékkategóriában mérséklődhetnek az árak
Újabb hatósági beavatkozás készül a hazai kiskereskedelemben: a kormány 30…
Tovább olvasom >Gazdag zöldségkínálattal találkozhatnak a fogyasztók a húsvét előtti időszakban
Bőséges zöldségkínálattal várják a vásárlókat a hazai boltok, a hazai…
Tovább olvasom >Jóval kevesebbet költünk húsvétkor, mit karácsonykor, de azért 30%-kal többet, mint egy nagybevásárlásnál
Az ünnepi szezonok általában mindig erős időszakok a kiskereskedelemben, így…
Tovább olvasom >További cikkeink
Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Indul a „Micsoda malacunk van!” sertéshús-népszerűsítő kampány
A magyar termékek vásárlása a nemzetgazdaságot támogatja, munkahelyek megtartását segíti,…
Tovább olvasom >KPMG: Egyszerre optimisták, aggódnak és izgatottak a magyarok, ha AI-ról van szó
A KPMG és a Melbourne-i Egyetem közös nemzetközi kutatása szerint…
Tovább olvasom >