Offline-nal az online is erősebb
A EuroShop által közzétett adatok tanulsága szerint az online üzletek offline üzletnyitásai pozitív hatással vannak a bolt internetes forgalmára.
A lap idézi Michelle Du-Prat-t, a Household Design társalapítóját, aki szerint fokozatosan nő az offline üzletekben való termékkipróbálás és az online beszerzés együttes aránya. Nigel Collett, az rpa:group vezérigazgatója úgy fogalmaz, hogy az online márkákra az úgynevezett „halo effect” gyakorol igen nagy hatást. Egy egyesült királyságbeli tanulmány szerint a halo effect, vagyis glóriahatás azt jelenti, hogy azoknál a kereskedőknél, akik nem tartanak fenn fizikai üzletet, 50%-kal alacsonyabb az online értékesítés aránya azokhoz képest, akiknek van offline jelenlétük is. Egy hasonló témában készült egyesült államokbeli felmérés azt találta, hogy egy új fizikai üzlet nyitása 37%-kal több látogatást generál a bolt weboldalán, illetve ugyanez a tanulmány arra is utal, hogy egy offline üzlet bezárása csökkenő eredményt mutat az adott kereskedő online számaiban.
A 2020. február 16–20. között Düsseldorfban megrendezésre kerülő, soron következő EuroShop szakmai kiállítás fő témáját is az offline és online csatornák közötti kapcsolat képezi majd. //
Kapcsolódó cikkeink
Fél évszázad után lecserélik a vonalkódokat
Hamarosan új korszak kezdődik a kiskereskedelemben: világszerte bevezetik a GS1…
Tovább olvasom >Az Egyesült Királyságban online is elérhető a Tesco F&F ruházati kínálata
Reagálva a növekvő vásárlói igényekre a brit Tesco május 7-től…
Tovább olvasom >Május közepétől jöhet a drogériák árcsökkentése: 30 termékkategóriában mérséklődhetnek az árak
Újabb hatósági beavatkozás készül a hazai kiskereskedelemben: a kormány 30…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelem új alapokon
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) 2025. január 1-jén…
Tovább olvasom >