Magazin: Offline és online szinergiák a dm-nél
A dm sikerének egyik kulcsa abban rejlik, hogy hosszú távú stratégiáját szem előtt tartva dolgozik a nemzetközi szinergiák előnyeit kihasználva, miközben a folyamatosan változó környezeti kihívásokra rugalmasan reagál. Stratégiai terveit a digitális fejlesztésekben következetesen hajtja végre, mindeközben alapértékét, az ember- és vásárlóközpontúságát nem téveszti szem elől.
A dm az offline és az online vásárlási formákat egymást erősítő lehetőségeknek tartja, kihasználva a bennük és az összekötésükben rejlő potenciált. A dm fejlődésének egyik motorja az active beauty törzsvásárlói program, amely folyamatosan fejlődik, és a hozzá kapcsolódó marketingfelületekkel megbízható platformot biztosít a vásárlói kommunikációhoz.
A törzsvásárlói bázis széles, a programnak több mint 1,5 millió tagja van, a tagok 85%-a regisztrált active beauty kártyával rendelkezik. A dm egy bátor lépéssel elindította a vásárlók által kedvelt, és sikeres Bónusz Napok kezdeményezést is, miután kilépett dm árstratégiájához már nem illő kuponnapokból.
Tavasztól érhető el az új dm-applikáció, amelyben minden megtalálható, ami a törzsvásárlói applikációban is elérhető volt, de ezen felül plusz funkciókkal is találkozhatnak a vásárlók. Az új dm App komplex szolgáltatást nyújt: a vásárló listába tudja gyűjteni kedvenc termékeit, megjelölheti kedvenc üzleteit, a termékek készletének ellenőrzésére is van lehetősége, miközben minden active beauty törzsvásárlói ajánlat is elérhető az applikációban.

Kanyó Roland
marketing- és
PR-menedzser
dm
– Az applikáció újdonsága a vonalkód-leolvasó is: ha egy termék otthon éppen kifogyóban van, akkor az app segítségével beszkennelhető a vonalkódja, és azonnal az online kosárba helyezhető a termék, megkönnyítve az online vásárlást, amely iránt az érdeklődés meredeken emelkedik – mondja Kanyó Roland, a dm marketing- és PR-menedzsere. – Havonta átlagosan 1 millió látogató keresi fel a webshopot, a napi vásárlások száma ötszörösére nőtt a kezdetek óta.
A törzsvásárlói aktivitások mellett innovatívan fejleszti a cég a szortimentet, a széles termékkör mellett a fenntarthatóság jegyében mára szinte minden kategóriában kínálnak környezetbarát alternatívát is. //
Kapcsolódó cikkeink
Gyengédség minden érintésben
A babaápolási piacon a fenntarthatóság, a biztonságos összetevők és az…
Tovább olvasom >Minőség, fenntarthatóság, innováció: saját márkás papírtermékcsaládot mutatott be a B+N Referencia Zrt.
Saját márkás papírtermékcsaládot hozott létre HYGON márkanév alatt a B+N…
Tovább olvasom >Az ESG nem kampány, hanem stratégia – A fenntarthatóság új arca a vállalati kommunikációban
A környezeti, társadalmi és irányítási szempontok – azaz az ESG…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >