Magazin: Offline és online szinergiák a dm-nél
A dm sikerének egyik kulcsa abban rejlik, hogy hosszú távú stratégiáját szem előtt tartva dolgozik a nemzetközi szinergiák előnyeit kihasználva, miközben a folyamatosan változó környezeti kihívásokra rugalmasan reagál. Stratégiai terveit a digitális fejlesztésekben következetesen hajtja végre, mindeközben alapértékét, az ember- és vásárlóközpontúságát nem téveszti szem elől.
A dm az offline és az online vásárlási formákat egymást erősítő lehetőségeknek tartja, kihasználva a bennük és az összekötésükben rejlő potenciált. A dm fejlődésének egyik motorja az active beauty törzsvásárlói program, amely folyamatosan fejlődik, és a hozzá kapcsolódó marketingfelületekkel megbízható platformot biztosít a vásárlói kommunikációhoz.
A törzsvásárlói bázis széles, a programnak több mint 1,5 millió tagja van, a tagok 85%-a regisztrált active beauty kártyával rendelkezik. A dm egy bátor lépéssel elindította a vásárlók által kedvelt, és sikeres Bónusz Napok kezdeményezést is, miután kilépett dm árstratégiájához már nem illő kuponnapokból.
Tavasztól érhető el az új dm-applikáció, amelyben minden megtalálható, ami a törzsvásárlói applikációban is elérhető volt, de ezen felül plusz funkciókkal is találkozhatnak a vásárlók. Az új dm App komplex szolgáltatást nyújt: a vásárló listába tudja gyűjteni kedvenc termékeit, megjelölheti kedvenc üzleteit, a termékek készletének ellenőrzésére is van lehetősége, miközben minden active beauty törzsvásárlói ajánlat is elérhető az applikációban.

Kanyó Roland
marketing- és
PR-menedzser
dm
– Az applikáció újdonsága a vonalkód-leolvasó is: ha egy termék otthon éppen kifogyóban van, akkor az app segítségével beszkennelhető a vonalkódja, és azonnal az online kosárba helyezhető a termék, megkönnyítve az online vásárlást, amely iránt az érdeklődés meredeken emelkedik – mondja Kanyó Roland, a dm marketing- és PR-menedzsere. – Havonta átlagosan 1 millió látogató keresi fel a webshopot, a napi vásárlások száma ötszörösére nőtt a kezdetek óta.
A törzsvásárlói aktivitások mellett innovatívan fejleszti a cég a szortimentet, a széles termékkör mellett a fenntarthatóság jegyében mára szinte minden kategóriában kínálnak környezetbarát alternatívát is. //
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Meglepő eredmény született a VI. Tisza-tavi PET Kupán
A versenyt szervező PET Kupa Egyesület sokat látott szervezőit is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Áraiba, munkatársaiba és áruházaiba fektet be a Tesco
Mozgalmas éven van túl a Tesco. 2024 szeptemberében, tíz év után először…
Tovább olvasom >