Nyugtat a Tesco Nagy-Britanniában
Állja a vásárlók rohamát a Tesco és fel tudja tölteni a polcokat, nincs szükség pánikszerű vásárlásokra – olvasható a vállalat elnökének nyilatkozata a portfolio.hu-n. A vásárlói rohamok különösen a tésztákat, a wc-papírokat és a kézfertőtlenítőket érintették.
A közösségi média oldalakat ellepték a héten az üres polcokról és a kifosztott szupermarketekről készült képek Nagy-Britanniában, különösen a száraztészta és a wc-papír fogyott nagy sebességgel. A brit kiskereskedelmi lánc elnöke, John Allan nyugtat, hogy bár valóban bizonyos termékekre hatalmas a kereslet, például a zsebkendőkre és a kézfertőtlenítőkre, ez még nem olyan szintű, amit a cég beszállítói láncai ne bírnának el.
Nagyon sok termék van a beszállítói láncunkban, nagyon sok élelmiszer van a Tescóban és a többi szupermarketben, nem hinném, hogy bárki számára is indokolt lenne a pánikszerű vásárlás – nyilatkozta a BBC rádiójában. Mi, és biztos vagyok benne, hogy a versenytársaink is feltöltjük a készleteket amint tudjuk – tette hozzá.
A Tesco vezetője elmondta, hogy a cég, amelynek jelenleg 27,2 százalékos piaci részesedése van a brit piacon, legfeljebb csak nagyon rövid ideig, átmenetileg fog kifutni bizonyos termékekből.
Iparági források szerint múlt héten Nagy-Britanniában jelentősen megugrott a kiskereskedelmi forgalom, a napi forgalom mintegy 70 százalékkal nőtt a szokásoshoz képest. Jellemzően a karácsony előtti időszakban látni hasonló számokat, ami rendszerint az év legforgalmasabb időszaka.
Az online rendelések is elkezdtek felpörögni, látszik, hogy az emberek elkezdték kerülni a személyes kontaktust és a nagy mennyiségű megrendelésekhez kihasználják az online vásárlási lehetőségeket. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >