Nyugtat a Tesco Nagy-Britanniában
Állja a vásárlók rohamát a Tesco és fel tudja tölteni a polcokat, nincs szükség pánikszerű vásárlásokra – olvasható a vállalat elnökének nyilatkozata a portfolio.hu-n. A vásárlói rohamok különösen a tésztákat, a wc-papírokat és a kézfertőtlenítőket érintették.
A közösségi média oldalakat ellepték a héten az üres polcokról és a kifosztott szupermarketekről készült képek Nagy-Britanniában, különösen a száraztészta és a wc-papír fogyott nagy sebességgel. A brit kiskereskedelmi lánc elnöke, John Allan nyugtat, hogy bár valóban bizonyos termékekre hatalmas a kereslet, például a zsebkendőkre és a kézfertőtlenítőkre, ez még nem olyan szintű, amit a cég beszállítói láncai ne bírnának el.
Nagyon sok termék van a beszállítói láncunkban, nagyon sok élelmiszer van a Tescóban és a többi szupermarketben, nem hinném, hogy bárki számára is indokolt lenne a pánikszerű vásárlás – nyilatkozta a BBC rádiójában. Mi, és biztos vagyok benne, hogy a versenytársaink is feltöltjük a készleteket amint tudjuk – tette hozzá.
A Tesco vezetője elmondta, hogy a cég, amelynek jelenleg 27,2 százalékos piaci részesedése van a brit piacon, legfeljebb csak nagyon rövid ideig, átmenetileg fog kifutni bizonyos termékekből.
Iparági források szerint múlt héten Nagy-Britanniában jelentősen megugrott a kiskereskedelmi forgalom, a napi forgalom mintegy 70 százalékkal nőtt a szokásoshoz képest. Jellemzően a karácsony előtti időszakban látni hasonló számokat, ami rendszerint az év legforgalmasabb időszaka.
Az online rendelések is elkezdtek felpörögni, látszik, hogy az emberek elkezdték kerülni a személyes kontaktust és a nagy mennyiségű megrendelésekhez kihasználják az online vásárlási lehetőségeket. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >