Nyugat-Magyarország felé kanyarodott idén a Coop Rally
Rekordszámú versenyző indult az idén hetedik alkalommal megrendezett Coop Rallyn. A magyar termékek népszerűsítését célul tűző versenyen induló több mint 80 cég közel 90 versenyautója Kistarcsáról indulva szeptember 13–15. között az ország nyugati felét járta körbe. A győztes a FrieslandCampina csapata lett.
– A válság és az erősödő piaci verseny ellenére
a Coop Gazdasági Csoport sikerrel őrzi súlyát a
magyar piacon – mondta el Murányi László,
a CO-OP Hungary Zrt. vezérigazgatója a hetedik Coop Rallyt megelőző sajtótájékoztatón. Mint kiemelte: a kedvezőtlen gazdasági
környezet ellenére idén az első félévben
4 százalékos forgalomnövekedést regisztráltak
a több mint 3000 bolttal rendelkező üzletláncban, így reményei szerint az év végére a Coop Gazdasági Csoport árbevétele meghaladja az 510 milliárd forintot.
Az idei rally résztvevői összesen 463,5 kilométert tettek meg a nyugat-magyarországi régióban. A korábbi évekhez hasonlóan a Coop Rally fővédnökségét idén is a Vidékfejlesztési Minisztérium vállalta. Dr. Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter, az esemény fővédnöke a sajtótájékoztatón elmondta: rengeteg kreativitás, sok-sok munka ölt testet abban, hogy a mai nehéz körülmények között is beszélhetünk magyar élelmiszerről, amelynek a bemutatását szolgálja a Coop Rally is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Gyümölcsöző kapcsolatok a frissáru globális piacán
A FRUIT LOGISTICA, a világ vezető frissáru-ipari szakkiállítása, 2025. február…
Tovább olvasom >