Nyolcszáz üzlettel bővíti hálózatát az Aldi US 2028 végéig
Eddigi legnagyratörőbb tervét jelentette be az Aldi Egyesült Államokbeli terjeszkedésével kapcsolatban. A kiskereskedő 2028 végéig 800 üzlettel kívánja bővíteni hálózatát részben új üzletek nyitása, részben pedig üzletátalakítások révén.
Terveivel összhangban az Aldi lezárta a Southeastern Grocers (SEG), valamint annak tulajdonában álló Winn-Dixie és Harveys Supermarket láncok akvizícióját, amely jelentős növekedést eredményezhet a délkeleti régióban, hiszen az üzletek száma Alabama, Florida, Georgia, Louisiana és Missisippi államban mintegy 400-zal nő.
Az Aldi több mint 9 milliárd dollárt fektet az elkövetkező öt évben a terjeszkedésbe. A diszkontlánc megszilárdítja a már most is erőteljes jelenlétét északkeleten és középnyugaton, és 2028 végéig mindkét régióban közel 330-zal bővíti üzletei számát. A vállalat nyugaton is növelni kívánja jelenlétét további lokációk létesítésével Dél-Kaliforniában és Phoenixben – és új olyan új városokban való megjelenéssel, mint Las Vegas.
Az új üzletnyitásokon keresztüli organikus növekedés mellett a következő néhány évben „jelentős” számú Winn-Dixie és Harveys szupermarket is Aldivá alakul át. Az illinois-i székhelyű kiskereskedő a nyár közepén kezdi meg az üzletek fokozatos átépítését: várhatóan 2024 második felében mintegy 50 üzletben kezdődnek meg a munkálatok, hogy többségük 2025-ben Aldi-üzletként nyisson meg újra.
A terjeszkedés során a vállalat célja továbbra is az, hogy pozitív hatást gyakoroljon a közösségekre, és garantálja, hogy környezeti lábnyoma nem növekszik az üzletek számával együtt. Ezért az Aldi olyan fenntartható elemekkel építi és alakítja át az üzleteket, mint például az energiahatékony LED-világítás, környezetbarát hűtőrendszerek, napelemes rendszerek a tetőkön.
A 38 államban több mint 2200 üzletet üzemeltető Aldi U.S. több mint 45 000 főt foglalkoztat – írja a Chain Store Age.
Kapcsolódó cikkeink
Több kérdést is felvet az Aldi ellen indított GVH-vizsgálat
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított az Aldi ellen, amely…
Tovább olvasom >Optimalizálja nemzetközi üzlethálózatát a Lidl
Tovább lassult a Lidl nemzetközi üzletnyitásainak üteme a folyó pénzügyi…
Tovább olvasom >Gyenge keresletet lát a PepsiCo az USA-ban az „ártudatos” fogyasztók részéről
A PepsiCo vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy az amerikai fogyasztók értéket keresnek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >