Nyolc százalék fölötti forgalomnövekedés a magyarországi dm-nél
A dm részkonszern Európában (dm Ausztria, és 100 százalékos leányvállalatai: Magyarország, Csehország, Szlovákia, Szlovénia, Horvátország, Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Románia, Bulgária, és Macedónia) 995 millió Euró forgalmat ért el a 2014/15-ös gazdasági év első hat hónapjában (2014. október 1-től 2015. március 31-ig), ami 5,6%-os növekedést jelent.
Mindezt egy olyan piaci környezetben, ahol a részkonszern több országában is még jelentősen érezhetőek a gazdasági válság hatásai. A magyarországi dm kiemelkedően jól teljesített és a közel 37,6 milliárd forintos eredményével az előző gazdasági év azonos időszakához képest 8,25%-os forgalomnövekedést ért el forintban kifejezve.
A teljes konszern forgalma, beleérve dm Németországot is 4.476 millió Euró, ami 9,4%-os növekedés. A növekedés az üzletek számában is jelentős,Európa 12 országában immár 3149 dm üzlet várja a vásárlókat.
A dm büszke arra, hogy 2014 őszén sikeresen megszervezett Árzuhanás kampányát 2015-től tovább tudja erősíteni és ajánlataival, termékkínálatával vásárlóit továbbra is magas szinten tudja kiszolgálni igényeik figyelembe vételével.
A drogéria stratégiai üzenetét vásárlói számára országos marketing kampány segítségével kommunikálja, hogy érezhetővé tegye, több ezer termék árát csökkentette, olcsóbb lett, ezeket az árakat pedig meg is tartja, sőt újabb termékeketis bevon az árcsökkentésbe.
A kommunikációban a tartósan alacsony ár koncepció ölt testet, mely a Mindig megéri szlogennel közvetíti a dm kedvezményes ajánlatait és tartósan alacsony, 4 hónapig garantált árait, melyet – a forgalmi növekedéssel visszaigazolhatóan – a vásárlók nagy figyelemmel és szimpátiával fogadnak.
A koncepció abból fakad, hogy a dm, vásárlói számára nem a piacra gyakran jellemző akciós árakat, kiszámíthatatlanul felbukkanó kedvezményes napokat igyekszik szervezni, hanem egy megbízható alacsonyabb árszinten tartott kínálatot és kedvező vásárlási lehetőséget biztosít a teljes szortimenten. Az árakat 4 hónapig garantálják egy-egy árcsökkenést követően.
„A sokszor ránk törő vásárlási kényszer nem vesz ki többet a pénztárcánkból akkor sem, ha ma, holnap vagy négy hónap múlva vesszük vállunkra a bevásárlótáskát. Nem tör ránk a nagybevásárlás után a bűntudat, hogy meggondolatlanok voltunk és jobban is megtervezhettük volna a költségeket, hiszen mindig jól járunk a dm-ben. A jó dolgok az életben tartósak. Úgy, mint az árak a dm-ben! Törzsvásárlónk ezen kívül pedig még több kedvezményt használhatnak” – foglalta össze a vásárlók nyelvén a stratégiai üzenet Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >A dm tovább bővítette Együtt a babákért elnevezésű jótékonysági programját
A dm drogéria idén is megszervezte Együtt a babákért programját,…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >