Nyolc százalék fölötti forgalomnövekedés a magyarországi dm-nél
A dm részkonszern Európában (dm Ausztria, és 100 százalékos leányvállalatai: Magyarország, Csehország, Szlovákia, Szlovénia, Horvátország, Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Románia, Bulgária, és Macedónia) 995 millió Euró forgalmat ért el a 2014/15-ös gazdasági év első hat hónapjában (2014. október 1-től 2015. március 31-ig), ami 5,6%-os növekedést jelent.
Mindezt egy olyan piaci környezetben, ahol a részkonszern több országában is még jelentősen érezhetőek a gazdasági válság hatásai. A magyarországi dm kiemelkedően jól teljesített és a közel 37,6 milliárd forintos eredményével az előző gazdasági év azonos időszakához képest 8,25%-os forgalomnövekedést ért el forintban kifejezve.
A teljes konszern forgalma, beleérve dm Németországot is 4.476 millió Euró, ami 9,4%-os növekedés. A növekedés az üzletek számában is jelentős,Európa 12 országában immár 3149 dm üzlet várja a vásárlókat.
A dm büszke arra, hogy 2014 őszén sikeresen megszervezett Árzuhanás kampányát 2015-től tovább tudja erősíteni és ajánlataival, termékkínálatával vásárlóit továbbra is magas szinten tudja kiszolgálni igényeik figyelembe vételével.
A drogéria stratégiai üzenetét vásárlói számára országos marketing kampány segítségével kommunikálja, hogy érezhetővé tegye, több ezer termék árát csökkentette, olcsóbb lett, ezeket az árakat pedig meg is tartja, sőt újabb termékeketis bevon az árcsökkentésbe.
A kommunikációban a tartósan alacsony ár koncepció ölt testet, mely a Mindig megéri szlogennel közvetíti a dm kedvezményes ajánlatait és tartósan alacsony, 4 hónapig garantált árait, melyet – a forgalmi növekedéssel visszaigazolhatóan – a vásárlók nagy figyelemmel és szimpátiával fogadnak.
A koncepció abból fakad, hogy a dm, vásárlói számára nem a piacra gyakran jellemző akciós árakat, kiszámíthatatlanul felbukkanó kedvezményes napokat igyekszik szervezni, hanem egy megbízható alacsonyabb árszinten tartott kínálatot és kedvező vásárlási lehetőséget biztosít a teljes szortimenten. Az árakat 4 hónapig garantálják egy-egy árcsökkenést követően.
„A sokszor ránk törő vásárlási kényszer nem vesz ki többet a pénztárcánkból akkor sem, ha ma, holnap vagy négy hónap múlva vesszük vállunkra a bevásárlótáskát. Nem tör ránk a nagybevásárlás után a bűntudat, hogy meggondolatlanok voltunk és jobban is megtervezhettük volna a költségeket, hiszen mindig jól járunk a dm-ben. A jó dolgok az életben tartósak. Úgy, mint az árak a dm-ben! Törzsvásárlónk ezen kívül pedig még több kedvezményt használhatnak” – foglalta össze a vásárlók nyelvén a stratégiai üzenet Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >A dm forgalma 17 százalékkal nőtt az elmúlt gazdasági évben
A dm az elmúlt gazdasági évben nagy mértékben fektetett az…
Tovább olvasom >Aznapi házhozszállítást indít a dm a Wolttal együttműködésben
Augusztustól a dm budapesti vásárlói új szállítási módot választhatnak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >