Nyolc százalék fölötti forgalomnövekedés a magyarországi dm-nél
A dm részkonszern Európában (dm Ausztria, és 100 százalékos leányvállalatai: Magyarország, Csehország, Szlovákia, Szlovénia, Horvátország, Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Románia, Bulgária, és Macedónia) 995 millió Euró forgalmat ért el a 2014/15-ös gazdasági év első hat hónapjában (2014. október 1-től 2015. március 31-ig), ami 5,6%-os növekedést jelent.
Mindezt egy olyan piaci környezetben, ahol a részkonszern több országában is még jelentősen érezhetőek a gazdasági válság hatásai. A magyarországi dm kiemelkedően jól teljesített és a közel 37,6 milliárd forintos eredményével az előző gazdasági év azonos időszakához képest 8,25%-os forgalomnövekedést ért el forintban kifejezve.
A teljes konszern forgalma, beleérve dm Németországot is 4.476 millió Euró, ami 9,4%-os növekedés. A növekedés az üzletek számában is jelentős,Európa 12 országában immár 3149 dm üzlet várja a vásárlókat.
A dm büszke arra, hogy 2014 őszén sikeresen megszervezett Árzuhanás kampányát 2015-től tovább tudja erősíteni és ajánlataival, termékkínálatával vásárlóit továbbra is magas szinten tudja kiszolgálni igényeik figyelembe vételével.
A drogéria stratégiai üzenetét vásárlói számára országos marketing kampány segítségével kommunikálja, hogy érezhetővé tegye, több ezer termék árát csökkentette, olcsóbb lett, ezeket az árakat pedig meg is tartja, sőt újabb termékeketis bevon az árcsökkentésbe.
A kommunikációban a tartósan alacsony ár koncepció ölt testet, mely a Mindig megéri szlogennel közvetíti a dm kedvezményes ajánlatait és tartósan alacsony, 4 hónapig garantált árait, melyet – a forgalmi növekedéssel visszaigazolhatóan – a vásárlók nagy figyelemmel és szimpátiával fogadnak.
A koncepció abból fakad, hogy a dm, vásárlói számára nem a piacra gyakran jellemző akciós árakat, kiszámíthatatlanul felbukkanó kedvezményes napokat igyekszik szervezni, hanem egy megbízható alacsonyabb árszinten tartott kínálatot és kedvező vásárlási lehetőséget biztosít a teljes szortimenten. Az árakat 4 hónapig garantálják egy-egy árcsökkenést követően.
„A sokszor ránk törő vásárlási kényszer nem vesz ki többet a pénztárcánkból akkor sem, ha ma, holnap vagy négy hónap múlva vesszük vállunkra a bevásárlótáskát. Nem tör ránk a nagybevásárlás után a bűntudat, hogy meggondolatlanok voltunk és jobban is megtervezhettük volna a költségeket, hiszen mindig jól járunk a dm-ben. A jó dolgok az életben tartósak. Úgy, mint az árak a dm-ben! Törzsvásárlónk ezen kívül pedig még több kedvezményt használhatnak” – foglalta össze a vásárlók nyelvén a stratégiai üzenet Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A német piacvezető drogéria, a dm technológiába és a vásárlási élménybe invesztál
A német drogériaóriás dm Közép-Európa szerte kezdi lekörözni az élelmiszer-kiskereskedőket.…
Tovább olvasom >Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Valentin-napra is jó program lehet piros fényben játszani
A február sokak számára az év egyik leglehangolóbb hónapja. A…
Tovább olvasom >Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >A SPAR saját rendezvényeivel is építi a munkatársi közösségét, amelyek keretében elismerik a szakma kiválóságait is
A SPAR, mint munkaadó számára kiemelten fontos a kollégák megbecsülése:…
Tovább olvasom >