Nyolc százalék fölötti forgalomnövekedés a magyarországi dm-nél
A dm részkonszern Európában (dm Ausztria, és 100 százalékos leányvállalatai: Magyarország, Csehország, Szlovákia, Szlovénia, Horvátország, Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Románia, Bulgária, és Macedónia) 995 millió Euró forgalmat ért el a 2014/15-ös gazdasági év első hat hónapjában (2014. október 1-től 2015. március 31-ig), ami 5,6%-os növekedést jelent.
Mindezt egy olyan piaci környezetben, ahol a részkonszern több országában is még jelentősen érezhetőek a gazdasági válság hatásai. A magyarországi dm kiemelkedően jól teljesített és a közel 37,6 milliárd forintos eredményével az előző gazdasági év azonos időszakához képest 8,25%-os forgalomnövekedést ért el forintban kifejezve.
A teljes konszern forgalma, beleérve dm Németországot is 4.476 millió Euró, ami 9,4%-os növekedés. A növekedés az üzletek számában is jelentős,Európa 12 országában immár 3149 dm üzlet várja a vásárlókat.
A dm büszke arra, hogy 2014 őszén sikeresen megszervezett Árzuhanás kampányát 2015-től tovább tudja erősíteni és ajánlataival, termékkínálatával vásárlóit továbbra is magas szinten tudja kiszolgálni igényeik figyelembe vételével.
A drogéria stratégiai üzenetét vásárlói számára országos marketing kampány segítségével kommunikálja, hogy érezhetővé tegye, több ezer termék árát csökkentette, olcsóbb lett, ezeket az árakat pedig meg is tartja, sőt újabb termékeketis bevon az árcsökkentésbe.
A kommunikációban a tartósan alacsony ár koncepció ölt testet, mely a Mindig megéri szlogennel közvetíti a dm kedvezményes ajánlatait és tartósan alacsony, 4 hónapig garantált árait, melyet – a forgalmi növekedéssel visszaigazolhatóan – a vásárlók nagy figyelemmel és szimpátiával fogadnak.
A koncepció abból fakad, hogy a dm, vásárlói számára nem a piacra gyakran jellemző akciós árakat, kiszámíthatatlanul felbukkanó kedvezményes napokat igyekszik szervezni, hanem egy megbízható alacsonyabb árszinten tartott kínálatot és kedvező vásárlási lehetőséget biztosít a teljes szortimenten. Az árakat 4 hónapig garantálják egy-egy árcsökkenést követően.
„A sokszor ránk törő vásárlási kényszer nem vesz ki többet a pénztárcánkból akkor sem, ha ma, holnap vagy négy hónap múlva vesszük vállunkra a bevásárlótáskát. Nem tör ránk a nagybevásárlás után a bűntudat, hogy meggondolatlanok voltunk és jobban is megtervezhettük volna a költségeket, hiszen mindig jól járunk a dm-ben. A jó dolgok az életben tartósak. Úgy, mint az árak a dm-ben! Törzsvásárlónk ezen kívül pedig még több kedvezményt használhatnak” – foglalta össze a vásárlók nyelvén a stratégiai üzenet Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >A dm segít, hogy minél többen hozzáférhessenek az intimhigiéniai termékekhez
A dm elköteleződött a női egészség támogatása mellett, kezdeményezéseivel továbbra…
Tovább olvasom >NKFH: dmBio Beeren Crunchy bogyós gyümölcsös 500 grammos müzlit hívtak vissza nem jelölt allergén miatt
Nem jelölt allergén (csillagfürt) miatt a Dm Drogerie Markt Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >