Nyolc százalék fölötti forgalomnövekedés a magyarországi dm-nél
A dm részkonszern Európában (dm Ausztria, és 100 százalékos leányvállalatai: Magyarország, Csehország, Szlovákia, Szlovénia, Horvátország, Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Románia, Bulgária, és Macedónia) 995 millió Euró forgalmat ért el a 2014/15-ös gazdasági év első hat hónapjában (2014. október 1-től 2015. március 31-ig), ami 5,6%-os növekedést jelent.
Mindezt egy olyan piaci környezetben, ahol a részkonszern több országában is még jelentősen érezhetőek a gazdasági válság hatásai. A magyarországi dm kiemelkedően jól teljesített és a közel 37,6 milliárd forintos eredményével az előző gazdasági év azonos időszakához képest 8,25%-os forgalomnövekedést ért el forintban kifejezve.
A teljes konszern forgalma, beleérve dm Németországot is 4.476 millió Euró, ami 9,4%-os növekedés. A növekedés az üzletek számában is jelentős,Európa 12 országában immár 3149 dm üzlet várja a vásárlókat.
A dm büszke arra, hogy 2014 őszén sikeresen megszervezett Árzuhanás kampányát 2015-től tovább tudja erősíteni és ajánlataival, termékkínálatával vásárlóit továbbra is magas szinten tudja kiszolgálni igényeik figyelembe vételével.
A drogéria stratégiai üzenetét vásárlói számára országos marketing kampány segítségével kommunikálja, hogy érezhetővé tegye, több ezer termék árát csökkentette, olcsóbb lett, ezeket az árakat pedig meg is tartja, sőt újabb termékeketis bevon az árcsökkentésbe.
A kommunikációban a tartósan alacsony ár koncepció ölt testet, mely a Mindig megéri szlogennel közvetíti a dm kedvezményes ajánlatait és tartósan alacsony, 4 hónapig garantált árait, melyet – a forgalmi növekedéssel visszaigazolhatóan – a vásárlók nagy figyelemmel és szimpátiával fogadnak.
A koncepció abból fakad, hogy a dm, vásárlói számára nem a piacra gyakran jellemző akciós árakat, kiszámíthatatlanul felbukkanó kedvezményes napokat igyekszik szervezni, hanem egy megbízható alacsonyabb árszinten tartott kínálatot és kedvező vásárlási lehetőséget biztosít a teljes szortimenten. Az árakat 4 hónapig garantálják egy-egy árcsökkenést követően.
„A sokszor ránk törő vásárlási kényszer nem vesz ki többet a pénztárcánkból akkor sem, ha ma, holnap vagy négy hónap múlva vesszük vállunkra a bevásárlótáskát. Nem tör ránk a nagybevásárlás után a bűntudat, hogy meggondolatlanok voltunk és jobban is megtervezhettük volna a költségeket, hiszen mindig jól járunk a dm-ben. A jó dolgok az életben tartósak. Úgy, mint az árak a dm-ben! Törzsvásárlónk ezen kívül pedig még több kedvezményt használhatnak” – foglalta össze a vásárlók nyelvén a stratégiai üzenet Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
Az árakba, a technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba invesztált a dm
A drogéria forgalma 17%-kal nőtt az elmúlt gazdasági évben A…
Tovább olvasom >Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >