Nyolc boldog nyertes a PICK-nél
A PICK Szeged Zrt. 140 éves évfordulója alkalmából 2009 szeptemberében indított integrált kommunikációs kampány leginkább várt pillanataira került sor 2010. január 22-én. Ekkor talált végérvényesen gazdára a két hónapon át tartó fogyasztói promóció nyolc fődíja.Az európai nagyvárosokba szóló Vista utazási vouchereket Ámman Gábor, a PICK Szeged Zrt. értékesítési és marketingigazgatója, valamint Kulich Éva, a cég marketingmenedzsere adták át (a kép jobb szélén). A nyertesek immáron maguk is követhetik a PICK Ízdiplomata útját: meglátogathatják Amszterdamot, Barcelonát, Dublint, Helsinkit, Párizst vagy Rómát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >