Nyolc boldog nyertes a PICK-nél
A PICK Szeged Zrt. 140 éves évfordulója alkalmából 2009 szeptemberében indított integrált kommunikációs kampány leginkább várt pillanataira került sor 2010. január 22-én. Ekkor talált végérvényesen gazdára a két hónapon át tartó fogyasztói promóció nyolc fődíja.Az európai nagyvárosokba szóló Vista utazási vouchereket Ámman Gábor, a PICK Szeged Zrt. értékesítési és marketingigazgatója, valamint Kulich Éva, a cég marketingmenedzsere adták át (a kép jobb szélén). A nyertesek immáron maguk is követhetik a PICK Ízdiplomata útját: meglátogathatják Amszterdamot, Barcelonát, Dublint, Helsinkit, Párizst vagy Rómát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >