Nyolc boldog nyertes a PICK-nél
A PICK Szeged Zrt. 140 éves évfordulója alkalmából 2009 szeptemberében indított integrált kommunikációs kampány leginkább várt pillanataira került sor 2010. január 22-én. Ekkor talált végérvényesen gazdára a két hónapon át tartó fogyasztói promóció nyolc fődíja.Az európai nagyvárosokba szóló Vista utazási vouchereket Ámman Gábor, a PICK Szeged Zrt. értékesítési és marketingigazgatója, valamint Kulich Éva, a cég marketingmenedzsere adták át (a kép jobb szélén). A nyertesek immáron maguk is követhetik a PICK Ízdiplomata útját: meglátogathatják Amszterdamot, Barcelonát, Dublint, Helsinkit, Párizst vagy Rómát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elnyerte a Best Managed Companies minősítést a Vajda-Papír
Elnyerte a Best Managed Comapanies (Kiválóan Vezetett Vállalatok) minősítést Magyarország…
Tovább olvasom >Eke Angéla Alvószínháza egy estére az IKEA-ba költözött
Az IKEA új kampányának részeként egy különleges színházi élmény várta…
Tovább olvasom >Kávévilágnapi érdekességek, amiket nem tudtál a McCaféról
A McCafé az elmúlt 21 évben honosodott meg a magyar…
Tovább olvasom >