…vagyis, mi nem is zártunk. Igazából egyetlen nap volt az első hullámban, amikor egy egész napon keresztül leálltunk. Így visszatekintve – és szerencsésnek érezve magunkat, hogy olyan iparág partnere vagyunk, amelyet a leállítás részlegesen, egyes területek szintjén érintett csak –, ugyanúgy végigdolgoztuk az elmúlt több mint egy évet. Csak másként. Mi is teljes home office-ban, az azonnali digitális és online fejlesztések kényszerében. Az első hullámban a napi híreink számát dupláztuk, és negyven felett-alatt jelentünk meg mindennap, az elérésünk felkúszott a 90 ezres szintre, elérve itt a csúcsot. Az összevont lapszámokból egy oldalt se spóroltunk ki, így aztán több lapszámunk 200 oldal körüli lett. Sőt, megtartottuk minden rendezvényünket – életünkben először online, egyet kivéve a pandémia alatt is legnagyobb FMCG-konferenciát, a Business Dayst. Majd elkezdtünk új projekteket, amelyeket ebben a lapszámban már nyomon lehet követni.
Most először szerveztük, így először is jelentetjük meg az Inno d’Or – Év Innovációja 2021 versenyünk eredményeit, nyerteseit. Úgy döntöttünk egy éve ilyenkor, hogy egy olyan innovációs versenyt szeretnénk létrehozni, amely megállja a helyét a szakma előtt, és amelynek lényege, hogy valódi értékteremtő innovációkat keressünk – és találjunk. Ezeket mutatjuk be a 81–82. oldalakon.
Április második felében elindítottuk a Future Talks Krizsó Szilviával business podcast sorozatunkat, amely minden hétfőn 17 órakor jelentkezik élő adással, és amelynek beszélgetései visszanézhetők és -hallgathatók bármikor. Első vendégünk Jaksity György volt, akinek a beszélgetéséből részleteket lehet olvasni ennek a lapszámnak a 150–151. oldalain. Úgy fogalmaztuk meg, hogy olyan „jövőtudatos” hallgatókhoz, nézőkhöz, olvasókhoz szeretnénk szólni, akiket érdekel a jövő. Az, hogy mások hogyan vélekednek róla. Szeretnék megtudni más terület neves képviselőjének szemüvegén keresztül látva, hogy milyen irányok, fókuszok lehetségesek. Izgalmas és tartalmas beszélgetéseket, hasznos információkat, érdekes és értékes emberi véleményeket szeretnénk megmutatni gazdasági szakemberektől, tudósoktól, művészektől.
A harmadik pedig, de számunkra az egyik legfontosabb projekt körvonalait is megmutatjuk most már. Elkezdődött ugyanis a Business Days 2021 konferencia szervezése. Ismét nagy fába vágtuk a fejszénket, így a 15. jubileumi találkozóra: a világ 7 csodája és 7 új csodája után, a világ 8. csodáját, az FMCG-piac teljes spektrumát szeretnénk képzeletben fel- és egyben újjá is építeni együtt, Tapolcán. Egy olyan építkezésnek fogunk neki, ahol fantasztikus, korábbi minták, példák, eredmények vesznek majd körül minket – a múltból. De most, akkor és ott a jelent kell megépítenünk a jövőnk számára, hogy legyen kikövezett út, amelyen tovább haladhatunk a jövőbeli sikereink felé – együtt. Ott kezdjük majd, Tapolcán, szeptember 20–24. között.
Kérem, forgassa át jól a magazint, hogy megtalálja benne mindazt, amit összekészítettünk Önnek ebben a számban.
Üdvözlettel:
Hermann Zsuzsanna, főszerkesztő
Kapcsolódó cikkeink
Te leteszed legalább ma a mobilod?– Dr. Aczél Petra a FutureTalks podcastban
Ha valaki még egy ünnepen is a mobilját nézi, ha…
Tovább olvasom >Jakupcsek Gabriella: Nem szeretnék egy projekt lenni
A FutureTalks Krizsó Szilviával podcast legutóbbi vendége Jakupcsek Gabriella műsorvezető…
Tovább olvasom >Dr. Szvetelszky Zsuzsanna: „A középvezetők megnyerésével pozitívan lehet befolyásolni a vállalati informális kommunikációt” – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Nincs közösség pletyka nélkül, és a pletyka egy szervezeten belül…
Tovább olvasom >További cikkeink
Racionalizálási törekvései közepette növeli európai jelenlétét az Aldi Nord
2023-as fenntarthatósági jelentése szerint 5,9%-kal nőtt az Aldi Nord nettó…
Tovább olvasom >