Nyiss! Fordíts! Lyukassz!: Új dobozban a Borsodi
Széles körben elérhető, egyedülálló csomagolás-innovációt mutat be a Borsodi a sörszezon kezdetén. Egy technológiai újításnak köszönhetően minden Borsodi doboz tetején a felbontáskor egy második lyuk nyitható, amely által egy új fogyasztási élményt kap a sör valamennyi fogyasztója. A Nyiss! Fordíts! Lyukassz! három egymást követő lépése elősegíti a levegő beáramlását a dobozba, amely a sör akadálytalan kifolyását eredményezi, és így a fogyasztási élmény jobb minőségét hozza magával.
A Borsodi kiemelt figyelmet fordít a minőségre és olyan megoldásokat kínál a fogyasztók számára, amelyek ennek az elköteleződések a jegyében születnek meg. Az ’open air’ technológia a fogyasztási élmény minőségének egy új szintjét teremti meg a dobozos csomagolások esetében, amely először a magyar piacon érhető el.
A Borsodi Sörgyár elkötelezett a fogyasztói igények feltérképezése és az újabb és újabb innovációs utak, eszközök felkutatásában. Ennek jegyében a Borsodi idén megújítja dobozos kiszerelését, és az „open air” technológia előnyeinek biztosításával a sörözés élményének megújulását hozza a magyar piacra.
A folyékony termékek csomagolásán alkalmazott két lyuk trükkje már régóta népszerű a háztartásokban, a fröcskölés és az akadozó kifolyás megelőzősének érdekében. A Borsodi legújabb dobozos csomagolásának tetején található két lyuk szintúgy hozzájárul a sör akadálytalan kifolyásához, így egy új fogyasztási élményt hoz magával.
A hazai sörpiac egyik meghatározó képviselőjeként a Borsodi célja a fogyasztói igények kielégítése és az innovációs platformon való aktív jelenlét. Az új termékek bevezetése után a Borsodi most egy másik platformon közelíti meg a fogyasztókat, amelynek jegyében a fogyasztási élmény megújítására helyezi a hangsúlyt. Az ’open air’ technológia dobozos csomagoláson való alkalmazása egy új fogyasztási élményt teremt – a folyadék akadálytalan kiöntését és még szénsavasabb eredményt hoz magával.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >