Nyiss! Fordíts! Lyukassz!: Új dobozban a Borsodi
Széles körben elérhető, egyedülálló csomagolás-innovációt mutat be a Borsodi a sörszezon kezdetén. Egy technológiai újításnak köszönhetően minden Borsodi doboz tetején a felbontáskor egy második lyuk nyitható, amely által egy új fogyasztási élményt kap a sör valamennyi fogyasztója. A Nyiss! Fordíts! Lyukassz! három egymást követő lépése elősegíti a levegő beáramlását a dobozba, amely a sör akadálytalan kifolyását eredményezi, és így a fogyasztási élmény jobb minőségét hozza magával.
A Borsodi kiemelt figyelmet fordít a minőségre és olyan megoldásokat kínál a fogyasztók számára, amelyek ennek az elköteleződések a jegyében születnek meg. Az ’open air’ technológia a fogyasztási élmény minőségének egy új szintjét teremti meg a dobozos csomagolások esetében, amely először a magyar piacon érhető el.
A Borsodi Sörgyár elkötelezett a fogyasztói igények feltérképezése és az újabb és újabb innovációs utak, eszközök felkutatásában. Ennek jegyében a Borsodi idén megújítja dobozos kiszerelését, és az „open air” technológia előnyeinek biztosításával a sörözés élményének megújulását hozza a magyar piacra.
A folyékony termékek csomagolásán alkalmazott két lyuk trükkje már régóta népszerű a háztartásokban, a fröcskölés és az akadozó kifolyás megelőzősének érdekében. A Borsodi legújabb dobozos csomagolásának tetején található két lyuk szintúgy hozzájárul a sör akadálytalan kifolyásához, így egy új fogyasztási élményt hoz magával.
A hazai sörpiac egyik meghatározó képviselőjeként a Borsodi célja a fogyasztói igények kielégítése és az innovációs platformon való aktív jelenlét. Az új termékek bevezetése után a Borsodi most egy másik platformon közelíti meg a fogyasztókat, amelynek jegyében a fogyasztási élmény megújítására helyezi a hangsúlyt. Az ’open air’ technológia dobozos csomagoláson való alkalmazása egy új fogyasztási élményt teremt – a folyadék akadálytalan kiöntését és még szénsavasabb eredményt hoz magával.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >