Nyerteseket hirdetett a Cif
A tiszta környezet boldogabbá tesz. Ez az alapgondolata a Cif globális tisztító kampányának, mely idén tavasszal hazánkba is megérkezett. A Cif Ragyogjon Magyarország! kampány első hazai állomása a MÁV Gyermekvasút – Hűvösvölgyi végállomás fogadóépületének és környezetének megtisztítása volt. Ezt követően egy pályázatot írtak ki civil szervezetek számára, melynek győztesei egy Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei közösségi tér és alkotóház, óbudai játszóterek és egy 5. kerületi iskola. Számtalan önkéntes és Magyarósi Csaba vlogger biztosítja a nyeremények átadásának, azaz a tisztító akciónak a sikerét.
Balog Terézia, Cif márkamenedzser szerint „örömteli érzés ilyen kampányokban részt venni, amelyek teljesen hitelesek és önazonosak. A márka küldetése és a kampány célja tökéletes összhangban vannak; ezek a környezetünk szebbé tétele és a közösségformálás. Úgy érzem, olyan helyekre juthat el a segítségünk, ahol valóban szükség van rá.” //
Kapcsolódó cikkeink
Jönnek az újabb hungarikum-pályázatok
Az idei évben összesen 445 millió forint értékű hungarikum-pályázatot hirdet…
Tovább olvasom >Véleményezhetők az új kertészeti és élelmiszeripari pályázatok
Megkezdődött Magyarország Közös Agrárpolitika Stratégiai Terve alapján az új vidékfejlesztési…
Tovább olvasom >Megjelent az agrárágazati civil szervezeteket támogató pályázati felhívás
Az Agrárminisztérium 2024-ban is segítséget kíván nyújtani az agrárágazati civil…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >