Nyerteseket hirdetett a Cif
A tiszta környezet boldogabbá tesz. Ez az alapgondolata a Cif globális tisztító kampányának, mely idén tavasszal hazánkba is megérkezett. A Cif Ragyogjon Magyarország! kampány első hazai állomása a MÁV Gyermekvasút – Hűvösvölgyi végállomás fogadóépületének és környezetének megtisztítása volt. Ezt követően egy pályázatot írtak ki civil szervezetek számára, melynek győztesei egy Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei közösségi tér és alkotóház, óbudai játszóterek és egy 5. kerületi iskola. Számtalan önkéntes és Magyarósi Csaba vlogger biztosítja a nyeremények átadásának, azaz a tisztító akciónak a sikerét.
Balog Terézia, Cif márkamenedzser szerint „örömteli érzés ilyen kampányokban részt venni, amelyek teljesen hitelesek és önazonosak. A márka küldetése és a kampány célja tökéletes összhangban vannak; ezek a környezetünk szebbé tétele és a közösségformálás. Úgy érzem, olyan helyekre juthat el a segítségünk, ahol valóban szükség van rá.” //
Kapcsolódó cikkeink
Már 1500 milliárd forint értékben hirdettünk pályázatot az agrárium fejlesztésére
A Közös Agrárpolitika Stratégiai Terv keretében már 46 pályázati felhívást…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >Elindult a 7. Art is Business Díj pályázati időszaka
2025-ben hetedik alkalommal pályázhatnak az értékalapú együttműködésekben érdekelt kulturális és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >