Nyerteseket hirdetett a Cif
A tiszta környezet boldogabbá tesz. Ez az alapgondolata a Cif globális tisztító kampányának, mely idén tavasszal hazánkba is megérkezett. A Cif Ragyogjon Magyarország! kampány első hazai állomása a MÁV Gyermekvasút – Hűvösvölgyi végállomás fogadóépületének és környezetének megtisztítása volt. Ezt követően egy pályázatot írtak ki civil szervezetek számára, melynek győztesei egy Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei közösségi tér és alkotóház, óbudai játszóterek és egy 5. kerületi iskola. Számtalan önkéntes és Magyarósi Csaba vlogger biztosítja a nyeremények átadásának, azaz a tisztító akciónak a sikerét.
Balog Terézia, Cif márkamenedzser szerint „örömteli érzés ilyen kampányokban részt venni, amelyek teljesen hitelesek és önazonosak. A márka küldetése és a kampány célja tökéletes összhangban vannak; ezek a környezetünk szebbé tétele és a közösségformálás. Úgy érzem, olyan helyekre juthat el a segítségünk, ahol valóban szükség van rá.” //
Kapcsolódó cikkeink
Hogyan kereshetünk hatékonyan munkát 2025-ben?
A munkaerőpiacon jelenleg több területen is kimagasló az álláshirdetésekre beérkező…
Tovább olvasom >Már 1500 milliárd forint értékben hirdettünk pályázatot az agrárium fejlesztésére
A Közös Agrárpolitika Stratégiai Terv keretében már 46 pályázati felhívást…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >