„Nyerésre kellene játszani, nem a veszteség elkerülésére”

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 05. 30. 08:00

Néhány érdekes idézet az újságíró milánói noteszéből:„Nekünk, gyártóknak és kereskedőknek meg kell tanulnunk koordinálni az együttműködésünket, mert kénytelenek vagyunk közösen kockázatokat vállalni a növekedés érdekében.”
A. G. Lafley, a Procter & Gamble vezérigazgatója

„Mindig kockázatos az újítás, mert sohasem tudjuk, célba jutunk-e. Az új élelmiszerek 50 százaléka az egészség megőrzését szolgálja valamilyen módon.”
Guido Barilla, a Barilla elnöke

„Drámai változások szükségesek a marketingben, hogy rátaláljunk az emberek igazi igényeire. Ne mi kreáljuk ezeket az igényeket, mert úgy egyre több problémánk keletkezik.”
Guido Barilla, a Barilla elnöke

„Nyerésre kellene játszani, nem a veszteség elkerülésére.”
Sarah Bradbury, a Tesco beszerzője

„Újításhoz válaszd ki a legmegfelelőbb projektet, és azt valósítsd meg a lehető legjobban. Így csökken a kockázat, és növekszik a siker, az elismerés esélye.”
Dr. Robert Svanberg, Arla Foods Dánia

„Az FMCG-szektorban sok érték megy veszendőbe. Érdemes együtt keresni a lehetőségeket a veszteségek csökkentésére vagy megszüntetésére.”
Dan Jones, az ECR Europe új, „International Commerce Review” című lapjának főszerkesztője

„Gyakran adunk el a fogyasztóknak olyat, amit tulajdonképpen nem is akarnak megvenni. Áruljuk azt, amit szívesen megvesznek!”
Steve Ager, a Tesco kereskedelmi igazgatója

„A globalizáció ma már nem trend, hanem maga a valóság.”
Sabine Ritter, a GCI vezérigazgatója

„A szépségüzlet abszolút lényege az innováció, amely speciális feladat, és különleges odafigyelést igényel.”
Caroline Bird, L’Oréal Nagy-Britannia

Kapcsolódó cikkeink