„Nyerésre kellene játszani, nem a veszteség elkerülésére”
Néhány érdekes idézet az újságíró milánói noteszéből:„Nekünk, gyártóknak és kereskedőknek meg kell tanulnunk koordinálni az együttműködésünket, mert kénytelenek vagyunk közösen kockázatokat vállalni a növekedés érdekében.”
A. G. Lafley, a Procter & Gamble vezérigazgatója
„Mindig kockázatos az újítás, mert sohasem tudjuk, célba jutunk-e. Az új élelmiszerek 50 százaléka az egészség megőrzését szolgálja valamilyen módon.”
Guido Barilla, a Barilla elnöke
„Drámai változások szükségesek a marketingben, hogy rátaláljunk az emberek igazi igényeire. Ne mi kreáljuk ezeket az igényeket, mert úgy egyre több problémánk keletkezik.”
Guido Barilla, a Barilla elnöke
„Nyerésre kellene játszani, nem a veszteség elkerülésére.”
Sarah Bradbury, a Tesco beszerzője
„Újításhoz válaszd ki a legmegfelelőbb projektet, és azt valósítsd meg a lehető legjobban. Így csökken a kockázat, és növekszik a siker, az elismerés esélye.”
Dr. Robert Svanberg, Arla Foods Dánia
„Az FMCG-szektorban sok érték megy veszendőbe. Érdemes együtt keresni a lehetőségeket a veszteségek csökkentésére vagy megszüntetésére.”
Dan Jones, az ECR Europe új, „International Commerce Review” című lapjának főszerkesztője
„Gyakran adunk el a fogyasztóknak olyat, amit tulajdonképpen nem is akarnak megvenni. Áruljuk azt, amit szívesen megvesznek!”
Steve Ager, a Tesco kereskedelmi igazgatója
„A globalizáció ma már nem trend, hanem maga a valóság.”
Sabine Ritter, a GCI vezérigazgatója
„A szépségüzlet abszolút lényege az innováció, amely speciális feladat, és különleges odafigyelést igényel.”
Caroline Bird, L’Oréal Nagy-Britannia
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Indul a karácsonyi roham a játékpiacon
Kezdetét veszi a hazai játékpiac legforgalmasabb időszaka: a karácsony előtti…
Tovább olvasom >Többutas csomagolások jövője – mire készüljön a kereskedelmi szektor?
Az Európai Parlament 2024. április 24-én jogalkotási állásfoglalást adott ki…
Tovább olvasom >10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >