Nyereséges első évet zárt együtt a Szentkirályi és a Kékkúti
A Kékkúti Ásványvíz Zrt. és a Szentkirályi Ásványvíz Kft. egyesítésének első évében 15 milliárd forintos nettó árbevételt ért el tavaly, ami 13 százalékos növekedés a két cég előző évi eredményeihez képest – közölte a vállalatok tulajdonosa, a Central European Mineral Water Holding (CEMW) kedden az MTI-vel.
A holding beszámolt arról is, hogy 2015-ben összesen 360 millió liter ásványvizet értékesítettek, 14 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
Mindeközben a magyar ásványpiac értékben 10,5 százalékos növekedést ért el, amelynek egyik oka a Nielsen adatai szerint a forró nyár miatti 18,6 százalékos volumennövekedés a július-szeptemberi időszakban. Csak abban a három hónapban a holding értékesítése 21 százalékkal emelkedett – közölte a társaság.
A CEMW megjegyezte, hogy az integráció eredményeként a Kékkúti évek után ismét nyereséges, a Szentkirályi pedig erősíteni tudta piaci helyzetét. Idén Kékkúton több millió eurós beruházást indít a cég, megújítja a két vezető márkát, a Szentkirályit és a Theodorát, valamint új és visszatérő termékekkel erősít az ízesített vizek piacán.
Magyarországon ugyanis az ásványvíz-kategórián belül dinamikusan nőtt az ízesített termékek aránya – a vizsgált 12 hónapban ez a szegmens mennyiségben már a teljes piac 10 százalékát tette ki – olvasható a közleményben.
A Central European Mineral Water Holdingot 2015-ben hozta létre a Karlovarské Minerální Vody Group-ot (KMV) tulajdonló olasz Pasquale család, illetve a Szentkirályi Ásványvíz tulajdonosa, Balogh Levente. 2015 márciusában a CEMW Holding tulajdonába került a Kékkúti Ásványvíz Zrt., majd azt követően 2015 áprilisában a Szentkirályi Ásványvíz Kft is. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Veritas prémium ásványvíz
Gondosan elzárt, érintetlen tisztaság a Pannon-medence szívéből. A Veritas kristálytiszta…
Tovább olvasom >„A fogyasztót el kell varázsolni” – Az Aqua Lorenzo jövőképe
Új stratégiai irányvonalak, megújuló termékportfólió, kihívások és lehetőségek. Az Aqua…
Tovább olvasom >Randstad: az FMCG és a HORECA szektor a legbizakodóbb árbevétel emelkedés terén
A megkérdezett magyarországi vállalatok 50 százaléka nettó árbevételének emelkedésére számít…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >