Nyereményt érnek a magyar szívecskék
Minden korábbinál erősebben indítja az évet a Magyar Termék Nonprofit Kft., amely az év első négy hónapjában két hálózatspecifikus és egy országos nyereményakcióval is segíti a védjegyhasználói értékesítését. A sort februárban az Auchan kezdte, ahol a Magyar Termék története során először szervezett nyereményjátékot.
Az akcióban vásárlók már egy védjegyes hazai termék megvásárlásával magyar szívecskét szerezhetnek a játék microsite-ján, ezzel pedig részt vehetnek a napi és heti nyeremények sorsolásán. Azok a játékosok, akik legalább három magyar szívet gyűjtenek, vagyis legalább három terméket vásárolnak, indulnak a fődíj sorsolásán. A játékban háztartási berendezéseket nyerhetnek a vásárlók, fődíjként pedig egy Electrolux hűtőszekrényt. A testre szabott Auchan-akcióhoz 18 védjegyhasználó gyártó csatlakozott termékeivel. Számukra egyedülállóan kedvezményes lehetőséget jelent ez a közösségi promóció, hiszen annak költsége egyenlő arányban oszlik meg a cégek között.
A márciusban záruló Auchan-nyereményakciót újabbak követik, az idén először pedig a védjegyhasználók nagy érdeklődésére való tekintettel már nemcsak ősszel, hanem tavasszal is elindít egy országos játékot a Magyar Termék. //
Kapcsolódó cikkeink
Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >Fenntartható fagylaltot dob piacra az Auchan Portugáliában
Az Auchan Portugália a helyi O Gelado márkával együttműködve az élelmiszer-pazarlásra megoldást…
Tovább olvasom >Minden lap számít
Tudatos vásárlás, fenntartható csomagolás, új termékfunkciók – ezek mentén alakítják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >