Nyárson süti a sajtot a Kőröstej a világ egyik legnagyobb élelmiszeripari kiállításán
Magyarországot önálló standdal egyedüliként a Kőröstej csoport képviseli a világ egyik legnagyobb élelmiszeripari rendezvényén, a Gulfood kiállításon. Dubajban február 26. és március 2. között találkozhat a nagyközönség a világújdonságnak számító Hajdú gyros sajttal, amit a gyroshoz hasonlóan, nyárson sütnek, 7 kilogrammos tömbökben.
Egyedi standon mutatja be a Kőröstej csoport különleges sajtjait, illetve Magyarországot a dubaji Gulfood Show-n, amely a világ vezető, évenként megrendezett gasztronómiai szakkiállítása. A gasztronómia, a kiskereskedelem és a vendéglátás egyik legnagyobb seregszemléjén 120 ország képviselői vesznek részt február 26. és március 2. között a dubaji World Trade Centerben. Idén is a legújabb étel- és italkülönlegességek, legfrissebb konyhatechnikai eszközök, legnívósabb márkák kapnak helyet az 5 napos, különleges gasztronómiai eseményen.
A Kőröstej, amely Magyarország legnagyobb sajtgyártója és egyik legjelentősebb élelmiszer-exportőre, a rendezvényre világújdonsággal készül. „Az új Hajdú gyros sajthoz hasonló termékkel eddig egyetlen sajtgyártó sem jelentkezett a piacon. Ez az innovatív termék a gyros húsok helyettesítője, ami ráadásul a grillen is ugyanúgy viselkedik, mint a húsok. Semmilyen különleges előkészítést vagy kezelést nem igényel. Alapanyaga a sajtolimpián aranyérmet nyert, ma már idehaza is népszerű Hajdú grill sajt. A fejlesztés során ennek receptjét és gyártási technológiáját úgy alakítottuk ki, hogy akár 7 kilogrammos tömbökben is lehessen sütni, függőleges nyárson. Ez a Halloumi típusú sajt hő hatására nem olvad, viszont szépen pirul, íze kellemesen sós” – jellemezte a sajtot Dr. Riad Naboulsi, a Kőröstej csoport tulajdonosa.
Az 5 kontinens több mint 40 országába több százféle terméket szállító Kőröstej csoport élen jár a magyar sajtok külföldi népszerűsítésében. A párizsi SIAL Nemzetközi Élelmiszeripari Szakkiállításon és a kölni Anugán is rendszeresen nagy feltűnést kelt sajtspecialitásaival a vállalatcsoport, mely az ausztriai „Käsiade” Sajtolimpiáról már két aranyérmet hozott haza a Hajdú grill sajttal és joghurtsajttal.
Kőröstej
A Kőröstejet a libanoni származású, orvosi diplomáját Magyarországon megszerző Dr. Riad Naboulsi alapította 1989-ben. Mára Magyarország egyik legnagyobb sajtgyártójává és élelmiszer-exportőrévé vált. Egyedülálló technológiával és világszínvonalú berendezésekkel felszerelt gyáraiban kiváló minőségű sajtokat készít. Fő profilja a kashkaval, grill sajt, parenyica, halloum, labneh-joghurtsajt, trappista és krémfehér sajtok gyártása, belföldi és export értékesítése. Termékei a hazai piacon kívül a Közel-Kelet szinte valamennyi országában és az Európai Unió számos országában keresettek. Az elmúlt években 5 kontinens 40 országába exportáltak sajtokat, ebből több mint 30 országba Hajdú márkanév alatt.
Kapcsolódó cikkeink
Heineken vegyesvállalat építi meg Dubaj első kereskedelmi sörfőzdéjét
Egy a Heineken által létrehozott joint venture tervezi felépíteni az…
Tovább olvasom >Hajdú tejszínes krémsajt visszazárható üvegben
Ez az új, selymes állagú krémsajt valódi különlegesség. Miközben minősége…
Tovább olvasom >Óriási Hajdú-kampány az arab országokban
Minden idők egyik legnagyobb, magyar élelmiszermárkát népszerűsítő, de külföldön folytatott…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >