Nyáron is teljes fordulatszámmal működik az Agrármarketing Centrum

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 09. 05. 08:00

A közösségi marketing tevékenység továbbra is folytatódik: az Agrármarketing Centrumban a munkatársak gőzerővel készítik elő az őszi és a jövő év elején zajló kiállításokat. Tehetik ezt annak tudatában, hogy újra Pál Józsefet bízták meg az Agrármarketing Centrum (AMC) irányításával, igazgatói megbízatása 2008. augusztus 1-jétől négy évre szól.Pál József már igazgatóként búcsúztatta a hazánkba látogató jordán delegációt, amelynek tagjaival közösen üzletember-találkozót készítenek elő Jordániában. Itt-tartózkodásuk során az üzletemberek különféle alkoholmentes italokat előállító gyártókat kerestek fel, s a technológiai folyamatokba is részletes betekintést nyertek.
A 2008-as költségvetés jóváhagyása után az intézmény jóvoltából több vállalkozás is ott lehet a Szentlőrinci Gazdanapokon, a Farmerexpón Debrecenben, továbbá a siófoki Tojás- és a békéscsabai Kolbászfesztiválon, valamint  külföldön az aradi Agromalimon, a moszkvai Worldfoodon és az év legjelentősebb külföldi kiállításán, a párizsi SIAL-on.
Érdekesség az AMC „Kerékpárral főzdéről főzdére” című programja, melyet a Magyar Pálinka Lovagrend és az AMC közösen szervezett: Vasi Csaba, a lovagrend tagja harmadik alkalommal kerekezett végig az országon, felkeresve 38 gyümölcs- és törkölypálinkát előállító főzdét. A Pannonhalmáról induló kéthetes, összesen 2300 kilométeres túra célja az volt, hogy a minőségi pálinkák kiválóságára és egyediségére, valamint a kulturált pálinkafogyasztásra irányítsa a figyelmet. Minden meglátogatott főzdéről kisfilm készült, melyekből év végére összeáll az ország legátfogóbb pálinka- és főzdegyűjteménye.
A pálinka-termékprogramhoz kapcsolódó tevékenység korántsem merül ki ebben: a pálinka magas minőségi színvonalat képviselő nemzeti itallá pozicio-nálására, ennek tudatosítására kampányt terveznek. Ennek megalapozására, majd pedig a kampány hatásosságának mérésére piackutatás is történik. A pálinkalogó és -szlogen megalkotása szintén része a projektnek. Céljuk, hogy a fogyasztók pozitív asszociációkat társítsanak a pálinka-termékkategóriához, valamint könnyebbé tegyék számukra a minőségi magyar pálinka azonosítását. A termékek közös elnevezése („MINÕSÉGI MAGYAR PÁLINKA”) ernyőt biztosíthat azon áruk számára, amelyek teljesíteni tudják a legmagasabb kategóriába sorolható a termékek minőségi követelményeit.
Augusztus 30–31-én a HÍR-es Ízek és Gazdanapok során a nagyközönség a Hagyományok-Ízek-Régiók program termékeiből készült kóstoló és vásár keretében tehet különleges ízutazást a városligeti Vajdahunyadvárban, miközben szórakoztatásukról a témához kapcsolódó színes programokkal gondoskodnak a szervezők. (x)

További információk és kapcsolat/Contact and further info:
Agrármarketing Centrum
1042 Budapest, Árpád út 51–53. • Telefon: (1) 450 8800 • Fax: (1) 450 8801 • E-mail: [email protected] • Internet: www.amc.hu

Kapcsolódó cikkeink