Nyári találkozó az Essitynél
Június 21-én tartotta soron következő ülését a POPAI, melynek helyszínét az Essity biztosította. Folytatva az ez évre meghirdetett témát, az előadások és az azt követő kötetlen beszélgetés a hatékony in-store kihelyezéseket tárgyalták.
A POS Services Key Account Managere, Pusztai Tímea előadásában bemutatta az elmúlt két évben a SPAR és INTERSPAR üzletekben végzett hatékonyságvizsgálatok eredményeit, kiemelve a legeredményesebb bolti kommunikációs eszközöket, valamint a különböző kampánytípusokat és azok leghatásosabb elemeit. Pusztai Tímea kitért a POS Media Europe és az Omni Marketing Global közös stratégiai megállapodására, melynek keretében a cég tovább folytatja in-store kommunikációs területen végzett fejlesztéseit.
A délután második elődásában a találkozó házigazdája, Forgách Réka, az Essity Shopper Marketing Menedzsere bemutatta, milyen szempontok mentén tervezik hatékony POS eszközeiket. A tervezés 5 alapszabályán túl beszélt az Essitynél alkalmazott speciális megközelítésről, megosztotta, milyen változtatásokat eszközöltek korábbi POS anyagaikon az eredményesség növelése érdekében, valamint a sikertényezők felsorolásánál kitért arra, az Essitynél regionális szinten működő kooperációra, mely az országok customer marketing osztályai számára az egyes munkafolyamatokat hatékonyabbá teszi.
Kapcsolódó cikkeink
Nagynevű borszakértő a SPAR-nál
A SPAR Magyarország termékpalettáján kiemelt helyet kapnak a hazai pincészetek,…
Tovább olvasom >Csúcsmodern péküzemet létesített a SPAR Felső-Ausztriában
Új, korszerű péküzemet nyitott a SPAR Austria az INTERSPAR hipermarketek…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >