Nyári találkozó az Essitynél
Június 21-én tartotta soron következő ülését a POPAI, melynek helyszínét az Essity biztosította. Folytatva az ez évre meghirdetett témát, az előadások és az azt követő kötetlen beszélgetés a hatékony in-store kihelyezéseket tárgyalták.
A POS Services Key Account Managere, Pusztai Tímea előadásában bemutatta az elmúlt két évben a SPAR és INTERSPAR üzletekben végzett hatékonyságvizsgálatok eredményeit, kiemelve a legeredményesebb bolti kommunikációs eszközöket, valamint a különböző kampánytípusokat és azok leghatásosabb elemeit. Pusztai Tímea kitért a POS Media Europe és az Omni Marketing Global közös stratégiai megállapodására, melynek keretében a cég tovább folytatja in-store kommunikációs területen végzett fejlesztéseit.
A délután második elődásában a találkozó házigazdája, Forgách Réka, az Essity Shopper Marketing Menedzsere bemutatta, milyen szempontok mentén tervezik hatékony POS eszközeiket. A tervezés 5 alapszabályán túl beszélt az Essitynél alkalmazott speciális megközelítésről, megosztotta, milyen változtatásokat eszközöltek korábbi POS anyagaikon az eredményesség növelése érdekében, valamint a sikertényezők felsorolásánál kitért arra, az Essitynél regionális szinten működő kooperációra, mely az országok customer marketing osztályai számára az egyes munkafolyamatokat hatékonyabbá teszi.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Akár napi 20 munkamegszakítás, extra dolgozói stressz és jelentős pazarlás forrása a gyárakban a tisztítás, pedig lenne megoldá
Műszakonként akár 20 megállás – ennyiszer kell egy gépkezelőnek otthagynia…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >