Nyári találkozó az Essitynél
Június 21-én tartotta soron következő ülését a POPAI, melynek helyszínét az Essity biztosította. Folytatva az ez évre meghirdetett témát, az előadások és az azt követő kötetlen beszélgetés a hatékony in-store kihelyezéseket tárgyalták.
A POS Services Key Account Managere, Pusztai Tímea előadásában bemutatta az elmúlt két évben a SPAR és INTERSPAR üzletekben végzett hatékonyságvizsgálatok eredményeit, kiemelve a legeredményesebb bolti kommunikációs eszközöket, valamint a különböző kampánytípusokat és azok leghatásosabb elemeit. Pusztai Tímea kitért a POS Media Europe és az Omni Marketing Global közös stratégiai megállapodására, melynek keretében a cég tovább folytatja in-store kommunikációs területen végzett fejlesztéseit.
A délután második elődásában a találkozó házigazdája, Forgách Réka, az Essity Shopper Marketing Menedzsere bemutatta, milyen szempontok mentén tervezik hatékony POS eszközeiket. A tervezés 5 alapszabályán túl beszélt az Essitynél alkalmazott speciális megközelítésről, megosztotta, milyen változtatásokat eszközöltek korábbi POS anyagaikon az eredményesség növelése érdekében, valamint a sikertényezők felsorolásánál kitért arra, az Essitynél regionális szinten működő kooperációra, mely az országok customer marketing osztályai számára az egyes munkafolyamatokat hatékonyabbá teszi.
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >NKFH: hársfavirág teát hívott vissza a Spar
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. hársfavirág teát hívott vissza esetleges…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a vendégek messziről elkerülik azokat az éttermeket, ahol rossz a mosdók állapota
A Tork nemzetközi felmérésében a válaszadók 73%-a arról számolt be,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >