Nyári találkozó az Essitynél
Június 21-én tartotta soron következő ülését a POPAI, melynek helyszínét az Essity biztosította. Folytatva az ez évre meghirdetett témát, az előadások és az azt követő kötetlen beszélgetés a hatékony in-store kihelyezéseket tárgyalták.
A POS Services Key Account Managere, Pusztai Tímea előadásában bemutatta az elmúlt két évben a SPAR és INTERSPAR üzletekben végzett hatékonyságvizsgálatok eredményeit, kiemelve a legeredményesebb bolti kommunikációs eszközöket, valamint a különböző kampánytípusokat és azok leghatásosabb elemeit. Pusztai Tímea kitért a POS Media Europe és az Omni Marketing Global közös stratégiai megállapodására, melynek keretében a cég tovább folytatja in-store kommunikációs területen végzett fejlesztéseit.
A délután második elődásában a találkozó házigazdája, Forgách Réka, az Essity Shopper Marketing Menedzsere bemutatta, milyen szempontok mentén tervezik hatékony POS eszközeiket. A tervezés 5 alapszabályán túl beszélt az Essitynél alkalmazott speciális megközelítésről, megosztotta, milyen változtatásokat eszközöltek korábbi POS anyagaikon az eredményesség növelése érdekében, valamint a sikertényezők felsorolásánál kitért arra, az Essitynél regionális szinten működő kooperációra, mely az országok customer marketing osztályai számára az egyes munkafolyamatokat hatékonyabbá teszi.
Kapcsolódó cikkeink
Közel húsz év után visszatért a SPAR Finnországba
Közel két évtizedes szünetet követően a SPAR ismét megjelent Finnországban…
Tovább olvasom >Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az OTP Travel második alkalommal kapta meg a Travelife Partner minősítést
Az OTP Travel ismét elnyerte a Travelife Partner szintű nemzetközi…
Tovább olvasom >Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >