Nyári örömök
A vendéglátóhelyi hideg és jegeskávék népszerűségének növekedése, a cold brew elképesztő gyorsaságú terjedése egyúttal a tömegtermékként gyártott jegeskávék konkurensévé tette ezeket az italokat. Két új termékkel is találkoztunk az interneten, amelyeket a kiskereskedelemnek is szántak gyártói. A szuperprémium kávékban utazó oaklandi Blue Bottle közel 2,5 decis, kézhez álló alumíniumdobozban kínál cold brew kávét, a Foodworks Brooklyn pedig palackozta a tavaly nyáron New Yorkban robbant trend egyik termékét, a citromos-tonikos kávét.
Kapcsolódó cikkeink
A bécsi kávékultúra szíve: Julius Meinl és a kávé öröksége
Bécs, a híres kávéházi kultúra otthona, 2008-ban ideiglenesen otthont adott…
Tovább olvasom >Nemcsak a kávé ára emelkedik, a fogyasztása is nő Coca-Cola HBC Magyarország adatai szerint
A tavaly szeptembertől idén augusztus végéig tartó időszakban mintegy 1…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >Közel 13 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában 2023 első kilenc hónapjában
Romániában 12,8 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma 2023 első…
Tovább olvasom >