Nyári örömök
A vendéglátóhelyi hideg és jegeskávék népszerűségének növekedése, a cold brew elképesztő gyorsaságú terjedése egyúttal a tömegtermékként gyártott jegeskávék konkurensévé tette ezeket az italokat. Két új termékkel is találkoztunk az interneten, amelyeket a kiskereskedelemnek is szántak gyártói. A szuperprémium kávékban utazó oaklandi Blue Bottle közel 2,5 decis, kézhez álló alumíniumdobozban kínál cold brew kávét, a Foodworks Brooklyn pedig palackozta a tavaly nyáron New Yorkban robbant trend egyik termékét, a citromos-tonikos kávét.
Kapcsolódó cikkeink
Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >Európába is megérkezett a Nescafé Espresso koncentrátum
Európában is bevezette a Nescafé Espresso Concentrated termékcsaládot a Nestlé,…
Tovább olvasom >A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
NNGYK: javult a természetes fürdővizek minősége
A 2021-2024 évi adatok alapján a minősített hazai természetes fürdővizek…
Tovább olvasom >A Stube
Legutóbbi gasztrotúráján az MVI csapata egyik tagtársunknál, a pilisvörösvári Stube…
Tovább olvasom >Muzsikáló Magyarország
Magyarország Kormánya idén is meghirdette a Muzsikáló Magyarország programot, amelynek…
Tovább olvasom >