Nyári kedvenc a jegeskávé
A kávékedvelők több mint fele rendszeresen vagy alkalmanként fogyaszt jegeskávét a nyári hónapokban – derült ki a Costa Coffee és a gkid 2023 nyarán készült reprezentatív kutatásából. A fogyasztók körében a legfelkapottabb típus a fagylaltos kávé (43%) és a cappuccino freddo (40%), de népszerű még a fogyasztók körében a frappé (27%) és az espresso freddo (24%) is. A nők kedvence a fagylalttal készült kávé a nyári időszakban (49%), míg a férfiak leginkább a mediterrán országokban közkedvelt cappuccino freddót (37%) választják.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/08/Jeges-kave_opt.jpeg)
A nők több jegeskávét isznak
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
A jegeskávé fogyasztása a nők körében jellemzőbb. Miközben a nők 60%-a iszik jeges kávéitalokat, a férfiak esetében ez az arány csupán 45%. A fiatalabb válaszadók közül többen fogyasztják a hideg változatokat: tízből tíz 29 év alatti válaszadó iszik valamilyen rendszerességgel jegeskávét, míg a 30–39 év közöttiek esetében tízből már csak heten mondták ezt, és a kor előrehaladtával még tovább csökken az arányuk. //
Kapcsolódó cikkeink
Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Így költöttek a magyar drukkerek a válogatott meccseinek helyszínein
A németországi futball Európa-bajnokság városai jelentős anyagi forrásokat fordítottak arra,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntartható vendéglátás Magyarországon: a 2024-es év úttörői
Magyarországon a fenntarthatóság napjaink egyik legfontosabb kihívása, különösen az éttermi…
Tovább olvasom >Trendekbe fagylalva
Ami hosszú időn keresztül csak egy jeges nyalánkság volt, abból a…
Tovább olvasom >