Nyaralj, fotózz és utazz a mesés Hawaii-ra a Szentkirályival!
Igazi álomnyaralást, egy Hawaii-ra szóló, kétszemélyes utazást sorsol ki a Szentkirályi idén nyáron azok között, akik csatlakoznak a most induló #egycseppnyar közösségi kezdeményezéshez. A pályázóknak ehhez csupán annyit kell tenniük, hogy nyaralásuk helyszínén lefotóznak egy palack Szentkirályi ásványvizet, és a képet megosztják az Instagramon az #egycseppnyar hashtag használatával.
Már tavaly nyáron is rendkívüli érdeklődés övezte a népszerű ásványvízmárka „Egy csepp nyár” elnevezésű kampányát: több mint 7000 fotó érkezett olyan kedvelt nyaralóhelyekről, mint a horvát tengerpart, az olasz főváros, a görög szigetvilág, New York, Dubaj, a Balaton, Debrecen, a Velencei-tó vagy éppen Szentkirály. A kezdeményezés sikerét látva a Szentkirályi idén ismét várja a belföldi vagy külföldi nyaraláson készült fotókat, a fődíj tekintetében pedig emeli a tétet; míg tavaly a világ egyik legizgalmasabb városába, New Yorkba lehetett eljutni, addig idén igazi álomnyaralásban részesül a nyertes, aki egy hetet tölthet az orchideák szigetének is nevezett Hawaii-on.
A kampányt az inspirálta, hogy már korábban is érkeztek kreatív és egyedi fotók Szentkirályi fogyasztóktól, akik külföldi utazásaikra is magukkal vitték kedvenc ásványvizüket. Magyarország piacvezető ásványvízmárkája azok számára szeretne kedveskedni ezzel a kezdeményezéssel, akik imádnak utazni, fotózni, és a megfelelő folyadékpótlásról a díjnyertes Szentkirályi ásványvízzel gondoskodnak. Az erről készült fotót a pályázók az #egycseppnyar hashtaggel oszthatják meg nyilvános Instagram profiljukon, vagy küldhetik el a Szentkirályi Facebook oldalára privát üzenetben.
„Különösen közel áll a szívünkhöz ez a kampány, amelyet a vásárlóinktól érkezett képek ihlettek. Izgatottan várjuk, hogy idén milyen egyedi ötletekkel és színes élményekkel találkozhatunk a feltöltött fotókon. Ez a közösségi kezdeményezés nagyszerű lehetőséget teremt arra, hogy a fogyasztók ne csak velünk, hanem egymással is megoszthassák kedvenc nyári pillanataikat és nyaralásuk legszebb emlékeit. Bízunk abban, hogy idén még többen pályáznak majd! – mondta el van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi Magyarország marketingvezetője.
Az idei játék július 15-én indul és egészen augusztus 31-ig tart, a fődíj pedig egy egzotikus hawaii út, amelyet a Vista Utazási Iroda biztosít. A „Legjobb belföldi kép”, „Legjobb tengerparti kép” és a „Legkreatívabb fotó” kategóriák nyerteseit zsűri választja ki, és egy-egy Fujifilm Instax Mini 9 fényképezőgéppel díjazza. A résztvevők között emellett minden nap kisorsolnak egy trendi strandtörölközőt is.
Kapcsolódó cikkeink
Megduplázódott az érdeklődés az északi nyaralások iránt
Egyre többen választják a nyári hőség elkerülésére Észak-Európa hűvös úti…
Tovább olvasom >Költségtudatosság és tech-nyitottság – így utaznak külföldre a magyarok idén a Visa felmérése szerin
A magyarok 36%-a tervez külföldi nyaralást a közelgő szabadsága alatt,…
Tovább olvasom >K&H: már közel 400 ezer forint megy el nyaralásra
A nyaralást tervező középkorú magyarok átlag 397 ezer forintot szánnak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >