Nyaralj, fotózz és utazz a mesés Hawaii-ra a Szentkirályival!
Igazi álomnyaralást, egy Hawaii-ra szóló, kétszemélyes utazást sorsol ki a Szentkirályi idén nyáron azok között, akik csatlakoznak a most induló #egycseppnyar közösségi kezdeményezéshez. A pályázóknak ehhez csupán annyit kell tenniük, hogy nyaralásuk helyszínén lefotóznak egy palack Szentkirályi ásványvizet, és a képet megosztják az Instagramon az #egycseppnyar hashtag használatával.
Már tavaly nyáron is rendkívüli érdeklődés övezte a népszerű ásványvízmárka „Egy csepp nyár” elnevezésű kampányát: több mint 7000 fotó érkezett olyan kedvelt nyaralóhelyekről, mint a horvát tengerpart, az olasz főváros, a görög szigetvilág, New York, Dubaj, a Balaton, Debrecen, a Velencei-tó vagy éppen Szentkirály. A kezdeményezés sikerét látva a Szentkirályi idén ismét várja a belföldi vagy külföldi nyaraláson készült fotókat, a fődíj tekintetében pedig emeli a tétet; míg tavaly a világ egyik legizgalmasabb városába, New Yorkba lehetett eljutni, addig idén igazi álomnyaralásban részesül a nyertes, aki egy hetet tölthet az orchideák szigetének is nevezett Hawaii-on.
A kampányt az inspirálta, hogy már korábban is érkeztek kreatív és egyedi fotók Szentkirályi fogyasztóktól, akik külföldi utazásaikra is magukkal vitték kedvenc ásványvizüket. Magyarország piacvezető ásványvízmárkája azok számára szeretne kedveskedni ezzel a kezdeményezéssel, akik imádnak utazni, fotózni, és a megfelelő folyadékpótlásról a díjnyertes Szentkirályi ásványvízzel gondoskodnak. Az erről készült fotót a pályázók az #egycseppnyar hashtaggel oszthatják meg nyilvános Instagram profiljukon, vagy küldhetik el a Szentkirályi Facebook oldalára privát üzenetben.
„Különösen közel áll a szívünkhöz ez a kampány, amelyet a vásárlóinktól érkezett képek ihlettek. Izgatottan várjuk, hogy idén milyen egyedi ötletekkel és színes élményekkel találkozhatunk a feltöltött fotókon. Ez a közösségi kezdeményezés nagyszerű lehetőséget teremt arra, hogy a fogyasztók ne csak velünk, hanem egymással is megoszthassák kedvenc nyári pillanataikat és nyaralásuk legszebb emlékeit. Bízunk abban, hogy idén még többen pályáznak majd! – mondta el van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi Magyarország marketingvezetője.
Az idei játék július 15-én indul és egészen augusztus 31-ig tart, a fődíj pedig egy egzotikus hawaii út, amelyet a Vista Utazási Iroda biztosít. A „Legjobb belföldi kép”, „Legjobb tengerparti kép” és a „Legkreatívabb fotó” kategóriák nyerteseit zsűri választja ki, és egy-egy Fujifilm Instax Mini 9 fényképezőgéppel díjazza. A résztvevők között emellett minden nap kisorsolnak egy trendi strandtörölközőt is.
Kapcsolódó cikkeink
Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >Groupama Biztosító-OTP Bank: a magyar családok átlagosan több mint félmillió forintot költenek külföldi nyaralásra
A magyar családok átlagosan több mint félmillió forintot költenek külföldi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Digitális korszakváltás a Rossmann-nál – újabb 30 digital signage eszközt helyez ki a drogéria
A Rossmann Magyarország újabb mérföldkőhöz érkezett digitális fejlesztései terén: július…
Tovább olvasom >MOHU: Több száz millió forintot adományoztak a visszaváltók
Ünnepélyes keretek között adta át a MOHU a kötelező visszaváltási…
Tovább olvasom >