„Nyár, dinnye, szeletem” – Még szeptember is ehetünk dinnyét

Szerző: Trademagazin Dátum: 2020. 08. 31. 09:02

Immár ötödik éve indul kommunikációs kampány a zamatos görög- és sárgadinnye népszerűsítésére az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketingcentrum (AMC) szervezésében. Az idei kampány fő üzenete, hogy az ízletes dinnye még szeptemberben is elérhető lesz az üzletekben és a piacokon. A dinnyeszezon végére időzített promóció keretében különböző időpontokban, több helyszínen lesz lehetőség megkóstolni az ízgazdag gyümölcsöket.

A „Nyár, dinnye, szeletem” szlogen alatt futó fogyasztásösztönző kampány célja, hogy bemutassa a kiváló minőségű dinnye sokrétű felhasználási lehetőségeit, valamint felhívja a figyelmet arra, hogy még szeptemberben is kapható lesz az ízletes gyümölcs.

A sajtótájékoztatón Tarpataki Tamás, az Agrárminisztérium agrárpiacért felelős helyettes államtitkára elmondta, hogy idén 4000 hektáron mintegy 160 ezer tonna termés várható dinnyéből, ami a tavaszi járvány, illetve a hektikus termelési körülmények miatt némileg elmarad az átlagtól. A helyettes államtitkár hozzátette, hogy a hazánkban megtermelt dinnye több mint felét export piacokon értékesítjük.

Az AMC ügyvezetője-helyettese, Giczi Gergely kiemelte, hogy az idei dinnyekampány fő üzenete az, hogy a fejlődő termesztéstechnológiának, a megfelelő fajtahibrideknek és a változó időjárás és klimatikus viszonyoknak köszönhetően a magyar dinnye szeptemberben is a megszokott kiváló minőségben elérhető. A kampány részeként rádió-, online-, és közösségi média hirdetésekkel, valamint a járványhelyzetnek megfelelően szabadtéri kóstoltatásokkal kampányol az AMC.

A kampányról a legfrissebb információkat az Agrármarketing Centrum honlapján is megtalálhatják az érdeklődők, a https://www.amc.hu/dinnyekampany/ oldalon.

Kapcsolódó cikkeink