Nutri-Score címkével látja el saját márkás élelmiszertermékeit a Migros
A svájci Migros saját márkás élelmiszertermékeinek csomagolásán a jövőben a Nutri-Score adatokat is feltünteti. A színkódot használó rendszer egyszerűsíti a vásárlóknak a napi élelmiszer-választást, hiszen könnyen felismerhető módon megmutatja a termékek tápértékét.
A lánc Cornatur és Pelican üzleteiben 2020 augusztusa óta teszteli a Nutri-Score-t a csomagoláson. A vásárlók körében a kísérlet pozitív fogadtatásra talált.
A Nutri-Score-on kívül a Migros március közepe óta „jelzőlámpa” rendszerben tünteti fel az online kínálatában megtalálható valamennyi termék tápérték-információit, így a zsírtartalmat, ebből a telített zsírsavak mennyiségét, a sótartalmat és vörös, sárga, zöld színeket használ az egyes szintek jelölésére. A Nutri-Score és a Migros tápértékjelző lámparendszere egymás kiegészítői.
Az egészséges táplálkozás előmozdítása érdekében a lánc további lépései között csökkentette termékei cukor- és sótartalmát, táplálkozási tippeket oszt meg iMpuls platformján, a Migusto platformon pedig különböző receptekkel igyekszik a vásárlókat otthoni főzésre ösztönözni.
Kapcsolódó cikkeink
ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >Átszervezi Tegut leányvállalatát a svájci Migros Zürich
Átfogó átszervezést tervez végrehajtani német leányvállalatánál, a Tegutnál a svájci…
Tovább olvasom >A Lidl 2026-ra minden termékén elhelyezi a Nutri-Score címkét Spanyolországban
A Lidl a fogyasztók egészsége iránti elkötelezettségből 2026-ra Spanyolországban valamennyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >