Nutri-Score címkével látja el saját márkás élelmiszertermékeit a Migros
A svájci Migros saját márkás élelmiszertermékeinek csomagolásán a jövőben a Nutri-Score adatokat is feltünteti. A színkódot használó rendszer egyszerűsíti a vásárlóknak a napi élelmiszer-választást, hiszen könnyen felismerhető módon megmutatja a termékek tápértékét.
A lánc Cornatur és Pelican üzleteiben 2020 augusztusa óta teszteli a Nutri-Score-t a csomagoláson. A vásárlók körében a kísérlet pozitív fogadtatásra talált.
A Nutri-Score-on kívül a Migros március közepe óta „jelzőlámpa” rendszerben tünteti fel az online kínálatában megtalálható valamennyi termék tápérték-információit, így a zsírtartalmat, ebből a telített zsírsavak mennyiségét, a sótartalmat és vörös, sárga, zöld színeket használ az egyes szintek jelölésére. A Nutri-Score és a Migros tápértékjelző lámparendszere egymás kiegészítői.
Az egészséges táplálkozás előmozdítása érdekében a lánc további lépései között csökkentette termékei cukor- és sótartalmát, táplálkozási tippeket oszt meg iMpuls platformján, a Migusto platformon pedig különböző receptekkel igyekszik a vásárlókat otthoni főzésre ösztönözni.
Kapcsolódó cikkeink
A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >Az egészséges táplálkozást népszerűsíti a Mercadona
Az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége jegyében a spanyol Mercadona 2024-ben…
Tovább olvasom >Kelet-Európába exportálja saját márkás termékeit az olasz Crai
Az olasz élelmiszer-kiskereskedelmi lánc, a Crai stratégiai partnerséget kötött a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >