Nutri-Score címkével látja el saját márkás élelmiszertermékeit a Migros
A svájci Migros saját márkás élelmiszertermékeinek csomagolásán a jövőben a Nutri-Score adatokat is feltünteti. A színkódot használó rendszer egyszerűsíti a vásárlóknak a napi élelmiszer-választást, hiszen könnyen felismerhető módon megmutatja a termékek tápértékét.
A lánc Cornatur és Pelican üzleteiben 2020 augusztusa óta teszteli a Nutri-Score-t a csomagoláson. A vásárlók körében a kísérlet pozitív fogadtatásra talált.
A Nutri-Score-on kívül a Migros március közepe óta „jelzőlámpa” rendszerben tünteti fel az online kínálatában megtalálható valamennyi termék tápérték-információit, így a zsírtartalmat, ebből a telített zsírsavak mennyiségét, a sótartalmat és vörös, sárga, zöld színeket használ az egyes szintek jelölésére. A Nutri-Score és a Migros tápértékjelző lámparendszere egymás kiegészítői.
Az egészséges táplálkozás előmozdítása érdekében a lánc további lépései között csökkentette termékei cukor- és sótartalmát, táplálkozási tippeket oszt meg iMpuls platformján, a Migusto platformon pedig különböző receptekkel igyekszik a vásárlókat otthoni főzésre ösztönözni.
Kapcsolódó cikkeink
A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >Az egészséges táplálkozást népszerűsíti a Mercadona
Az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége jegyében a spanyol Mercadona 2024-ben…
Tovább olvasom >Kelet-Európába exportálja saját márkás termékeit az olasz Crai
Az olasz élelmiszer-kiskereskedelmi lánc, a Crai stratégiai partnerséget kötött a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >