Növényi alapú újdonságok a mosó- és tisztítószerek között
Már Magyarországon is elérhető a Seventh Generation, amely növényi alapú mosó- és tisztítószercsalád. Neve arra utal, hogy a környezetbarát termékekkel a fogyasztók nemcsak környezetükért, hanem a következő hét generáció egészségéért és boldogságáért is tehetnek. Az Unilever által forgalmazott termékcsalád szintetikus illatanyag-, színezék-, optikai fehérítő-, klóralapú fehérítőszer- és foszfátmentes, ezenkívül 100 százalékban újrahasznosítható műanyag flakonban kapható. Az EcoLabel minősítést is elnyert termékeket és összetevőiket nem tesztelték állatokon. Az illatmentes mosó- és mosogatószer tökéletes választás az érzékeny bőrűeknek, a kisbabáknak kifejlesztett mosógél pedig a legkisebbek számára biztosítja a természetes tisztaságot.
Kapcsolódó cikkeink
Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >105 millió dollárból fejleszti az Unilever a házon belüli illatinnovációs képességét
Az Unilever bejelentette, hogy 105,58 millió dollárt (100 millió eurót)…
Tovább olvasom >Megválik vegán üzletágától az Unilever
Értékesíteni készül az Unilever a The Vegetarian Butcher növényi alapú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >