Növényi alapú újdonságok a mosó- és tisztítószerek között
Már Magyarországon is elérhető a Seventh Generation, amely növényi alapú mosó- és tisztítószercsalád. Neve arra utal, hogy a környezetbarát termékekkel a fogyasztók nemcsak környezetükért, hanem a következő hét generáció egészségéért és boldogságáért is tehetnek. Az Unilever által forgalmazott termékcsalád szintetikus illatanyag-, színezék-, optikai fehérítő-, klóralapú fehérítőszer- és foszfátmentes, ezenkívül 100 százalékban újrahasznosítható műanyag flakonban kapható. Az EcoLabel minősítést is elnyert termékeket és összetevőiket nem tesztelték állatokon. Az illatmentes mosó- és mosogatószer tökéletes választás az érzékeny bőrűeknek, a kisbabáknak kifejlesztett mosógél pedig a legkisebbek számára biztosítja a természetes tisztaságot.
Kapcsolódó cikkeink
Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >Elkelt az Unilever növényi alapú húsmárkája
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Viverától…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >