Növényi alapú újdonságok a mosó- és tisztítószerek között
Már Magyarországon is elérhető a Seventh Generation, amely növényi alapú mosó- és tisztítószercsalád. Neve arra utal, hogy a környezetbarát termékekkel a fogyasztók nemcsak környezetükért, hanem a következő hét generáció egészségéért és boldogságáért is tehetnek. Az Unilever által forgalmazott termékcsalád szintetikus illatanyag-, színezék-, optikai fehérítő-, klóralapú fehérítőszer- és foszfátmentes, ezenkívül 100 százalékban újrahasznosítható műanyag flakonban kapható. Az EcoLabel minősítést is elnyert termékeket és összetevőiket nem tesztelték állatokon. Az illatmentes mosó- és mosogatószer tökéletes választás az érzékeny bőrűeknek, a kisbabáknak kifejlesztett mosógél pedig a legkisebbek számára biztosítja a természetes tisztaságot.
Kapcsolódó cikkeink
Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Milliárdos osztalék, stabil ezermilliárdos forgalom – így teljesített 2024-ben az Országos Dohányboltellátó Kft.
Újra átlépte az ezermilliárd forintos árbevételi küszöböt az Országos Dohányboltellátó…
Tovább olvasom >